Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godmorgon!! Har en sprängande huvudvärk, men ingen tid att vila. Helgen ska gå åt till att städa gamla lägenheten så vi äntligen kan bli av med den. Ska bli såå skönt när det är klart. Ikväll kommer det hit vänner som flyttade till Göteborg i december, vi har inte sett dom sen dess. Ska bli sååå kul!

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2008-06-06 08:19:02 följande:
    Gomorron! Var det inte nån här som oxå hade häng i grenen i småfolks sommarsuits?
    Jodå här har vi häng

Men jag tyckte absolut att det blev bättre när den var tvättad. Visst hängde den, men inte så här mkt.
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-06 08:48:55 följande:
    Ännu en Småfolk t-shirt beställd Kom på att jag hade 20% hos Matador.
    Men du kan inte skriva så utan att skriva vilken
    Jag har 3 på väg hem
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-06-06 08:57:00 följande:
    Ha ha, glömde ju Den gula med lila apor, sambon kommer gå i taket.Det blir nr 5 i samlingen.Vilka har du beställt?
    Grön med äpplen, gul med apor och vit med sköldpaddor. *längtar efter posten på måndag*
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-06 23:19:39 följande:
    21.13 enligt min mail Shoppat en klänning (igen)
    En råååsa?
    terezita skrev 2008-06-06 23:19:09 följande:
    ja eller hur!!! jag ska oxå kika... hoppas nu inte allt e slut nu när man loggar in så sent
    Oh my vilka axlar!!!
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-06 23:22:13 följande:
    Tjolla: nej nu är dte slut m rosa på ett tag... En turkos H.J.O.R.T
    Åh jag spanade på t-shirten o byxan, men de var ju slut... lBlir nog inget hoppande för mig, sambon vill se film. Kanske lika bra det
  • Tjollabolla

Godkväll flickor! Vad händer här ikväll? Här har det varit fullrulle hela dagen, har städat, städat, städat gamla lägenheten. Inte riktigt klar än, men imorgon hoppas jag hinna bli färdig.
    Och idag har vi köpt en pool till trädgården! En sån bamsepool. SÅ GÖTT! Fast nu har vi precis fyllt på vattnet så det är bara 11 grader, men snart så

ÅÅÅ jag är så sugen på katvigs svartvita boilersuit igen.... Jag lyckades ju stå emot sist, men denna gången vet i tusan om jag kan. Milos helsvarta i 80 börjar bli för liten, sen har jag 2 i 86 som är lite för stora. Men sa inte du Butte att dom var större denna säsongen? Så då kanske en i 80 blir lagom? *grymt sugen*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10