Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-06-25 12:51:40 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m33253594.htmlKolla inlägg nr 46!!!!!!!!Jag blev alldeles till mig i bralla här hemma!!!!!! Ser dom inte stora ut??? Nån som sett dessa??? var var var!!!! vilken strl!!!!!!!Jösses, jag måste nug gå o ta en kalldusch
    har sett de på mitt lindex och önskat att de var rosa Glad
  • Rååsa Smurfen
    belladona skrev 2008-06-25 12:57:01 följande:
    har sett de på mitt lindex och önskat att de var rosa
    aj då tittade på fel inlägg trodde det var de fina morgonrockarna Glad
  • Rååsa Smurfen
    medow skrev 2008-06-25 18:38:15 följande:
    Nån som har den där katvig kappan som stöter bort regn och har ett avtagbart foder ?Köppte en sådan i dag och undrar om det var ett bra köp inför höst/vintern.
    är  så nyfiken på den ,kan du inte fota o visa den ?
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-06-25 18:46:26 följande:
    Hej alla tjejerNu har jag lagt in min första katvig beställning.Det blev en svartvit randig velour jacka till dem var för jag har hört något om konstiga kragar nästa sesongoch en rosa och vit randig klänning till nikki med rosa blå strumpbyxor till.Hoppas det blir snyggt???Och en bodysuite i rosa och blå till lillan och mössa i samma färg.Har sett en del av dessa kläder här i bild tråden och det är ju bara så härliga färger.Längtar till min beställning kommer :)

välkommen in i kläd träsket    du lär inte kunna ta dig här ifrån

Jag älskar katvig  det rosa/vita , midiapple,  och  den härliga velouren   och sedan alla andra härliga märken  småfolk,kikid, molo mm

• Rååsa Smurfen
    CamillaJ skrev 2008-06-26 11:41:14 följande:
    Jag har bestämmt mej men är nyfiken på vad ni tycker eller villken ni tycker är finast av dessa tatueringar ..kan säga att jag ska ha den på benet nere och den ska inte vera mer än max 10 cm... helt OT jag vet Små dåliga bilder kanske ser lite iaf Dennaeller denna ... (liten som attan)eller en liten till...(bilderna är kassa)Ni får gärna säga va ni tycker..alltid kul att höra!!!
    tycker nån av de två små men kan inte välja då de är lika fina båda 
  • Rååsa Smurfen
    isold2003 skrev 2008-06-26 19:37:51 följande:
    Härliga bilder i bildtråden igen!Jompa, din lilltjeja är jättefin i den Katvigen. Du får länsa T på dem i brist på nya miniappel!Infinite joy, vilka underbara bilder på dina barn, hur goa som helst!Belladonna, schysst av henne att sno din väska Lillkillen är likadan, ska alltid bära min handväska.. Och vilken härlig post du fick idag! Snyggt med Holly's och Småfolk ihop!Ängeln, härliga färger på din kille!Jen80, rymlig men jättefin velourjacka på Ava. Och Lindexbyxorna får jag nog ge mig ut på jakt efter imorgon, fin orange färg!Preggi, du får nog sy i muddar i de Katvigbyxorna, då kommer de att sitta mkt bättre. Fina!Zvartaliljan, vad fin Maia är i den miniappeln!
    tack så mycket  tyckte okså det blev väldans fint  med hollys och småfolk
  • Rååsa Smurfen

jen80  söta Ava i katvig ,så gosig att man bara vill krama henne
    Filip07  så söt och cool liten kille i katvig och novastar
    isold2003 fina bilder vad är det för tåg såg så fint ut .

• Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-06-26 21:10:47 följande:
    Preggi- söta tjejer i NS och Katvig Velour!Zvarta- Så fin Miniapple på Maia! Belladona- Tara passar jättebra i lila. Har aldrig sett Småfolkskjolen förut.Isold- Tuffa grabbar i fina jeans och Molo och Nanoou.Terezita- dina grabbar är underbara! Såna tuffingar! Jättefina decenttröjor! VAr har du köpt dem? Gillade särskilt den med olivgröna ärmar.Jompa- Fina fynd! Ska bli kul att se mina kläder sen
    tack köpte den från house of kids
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10