Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jessys skrev 2008-06-22 19:52:26 följande:
    Kikar in en snabbis före jobb. kaanske man kikar in från jobbet om man hinner Meeen täänkte bekräfta att Charlie kommer bli storebror i februari om allt går vägen. Är än så länge bara i v7 men ja kan bara inte va tyyst längre haha.
    GRATTIS!!!!
  • Zvartaliljan

Sorry för Ot...men hur ofta håller vi oss till ämnet här på en skala

Butte - ja hoppas kan man ju alltid att de försvinner så "snabbt" Men läkaren sa att mina utvecklats till "eksemliknande" så det kunde ta lite längre tid då...skulle iaf smörja med en ganska stark kortisonkräm morgon och kväll. Hjälper iaf mot kliandet.

Sitter här o stortjuter efter att ha läst min systers blogg om hennes 3e misslyckade ivf-försök Gråter Jag som höll tummarna såå hårt denna gången...har t.o.m börjat spara små bebiskläder till henne då jag trott så starkt att det ska gå vägen men nu verkar det som att de ger upp Jag har iaf hälsat henne att jag gör vad som helst för att hjälpa henne...även sådant som är olagligt i Sverige...

• Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2008-06-22 21:45:44 följande:
    Åh nej så tråkigt
    Angelinah skrev 2008-06-22 21:46:57 följande:
    Å nä va tråkigt för dom
    ja det känns ju verkligen så orättvist att det ska behöva vara så här...jag älskar Maia över allt annat nu men hon var ju inte planerad och till en början var jag ju väldigt rädd och inte alls beredd på att bli mamma...Maia blev ju till trots p-piller (glömde inte ett enda...visade sig ju senare vara ulcerös colit som orsakat att jag inte tog upp tabletterna i tarmarna) och då hade min syster redan kämpat ett bra tag...och så kommer jag och blir gravid på det sättet. Jag förstår nu hur förkrossande det var för henne (då hade hon ju ännu inte berättat öppet om deras försök...) att se mig med magen i vädret och nu i sommar ska hon bli faster och flera vänner ska få barn...jag ser hur hårt det tär på henne
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-06-22 22:12:30 följande:
    Gärna om du har lust.Fast det är en hjort och en idat....
    IdaT är väl väldigt tunna o väger inte så mycket har jag för mig...hjorth däremot är väl mer tjockare vävt tyg? Jag tror det går på 33kr..väger nog över 250
  • Zvartaliljan

Godkväll i tråden! Här reashoppas för fullt förstår jag Själv har jag varit duktig o inte shoppat på länge, men tråkigt när man inte väntar hem något i brevlådan

Det enda jag skulle vilja ha är den lila halterneck klänningen/tunikan från Småfolk med äpplen...men den finns väl inte på rea någonstans va?

Vi är hemma nu en liten sväng från Öland. Har sålt lägenheten från den 15 Juli så här måste packas o städas

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-06-27 10:32:05 följande:
    God förmiddag!Noel har två dagar i rad tagit sovmorgon till 8.30!! Inte mig emot Har shoppat ett par NS byxor med röd söm nu. Hoppas att de passar min kis.Loveliva- trist med magsjuka! Hoppas att ni andra klarar er!Butte- jättefin Nanoou-suit! Nu blev jag också lite sugen. Ida hade på sig sin gula häromdagen då jag var förbi Angelinah så jag har sett den live också. Jättehärlig färg!Preggi- Söt tjej i rosa Nanoou!Em- coola jeans! Zvartaliljan- Vad fin Maia blev i rosa katvig! Riktigt tjejig! Aprilia- fina fynd!
    Tack, ja det är ju inte så ofta hon får vara tjejig har jag fått höra Mina föräldrar tycker det är alldeles för mycket grönt i hennes garderob Förvånad...förstår jag absolut inte att de tycker
  • Zvartaliljan

Tjoho nu har jag shoppat för första gången på länge Blev lite från gräddhyllans rea. Svart/vit applefieldklänning + hatt och brun cirkusjacka från Platsisock. och så för första gången tänkte jag testa appaman så jag tog den röda halterneckklänningen med motorcykel Tog 92...hoppas de inte är för stora i storleken...

Idag har Maia haft på sig sin MAT-anorak för första gången och gud så underbar den var! Så himla praktiskt med dragkedjan där bak och så täckte den ju super över halsen. Bilder kommer imorgon...nu är det läggdags. Har precis kommit hem från jobbet och är dödstrött. Godnatt!

• Zvartaliljan

Godmorgon! Har precis shoppat en rosa midiapple vindjacka från Rumba för 280kr (med koden gravid) BILLIGT

Nu vill jag ha rosa velourbyxor i 86 eller 92 och den rosarandiga mössan i babystorlek. Vart finns dom billigast? Lillamax har byxorna men där blir det ju frakt också...

• Zvartaliljan
    Saraia skrev 2008-06-28 08:13:42 följande:
    Har Maia NS jeanskjol el jeans o i så fall vilken stl?
    Hon har jeans i strl.86 och de sitter fortfarande ganska baggy.
  • Zvartaliljan
    Preggi skrev 2008-06-28 08:17:59 följande:
    Godmorgon! Jag köpte på hippokids. Det var lite frakt men jag beställde en del plagg så det kändes ok.Är det nån rabbatkod på lilla max?
    Fanns bara kvar i 98 där...borde väl bli tokstort på Maia?? Eller kanske kan sätta i resår nere i benen...

BUUUTTEE var är duuuuu???????????????????????
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10