Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-07-09 23:31:59 följande:
    fast de finns ju i body då finns det ingen knapp
    fast älgarna är tjejig i färg, stil o nästan lite julig tycker jag....
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

kul med gammal goding, själv tycker jag det är trist med fläckar - hoppas den går bort!

GOD NATT!

• Damien och Adrian
    belladona skrev 2008-07-10 00:45:07 följande:
    Jo det är sant, hade önskat att den skulle vara i stl med bambi den tycker jag är så fin  skulle vilja har den i byxa o tröja.  Dock svår att finna på tradera  finns en där nu men med prickar på armarna o det vill jag inte har.
    nej prickarna är inte så fina, de är väldigt tjejiga med.

Tjejigaste plagget jag har är kaninbyxor, hängslebyxa, de är så fina. Och poetrysuit som han sover i, den är sååå fin!
  • Damien och Adrian

God morgon alla shoppinggalningar! Något nytt som händer?

seadwarf skrev 2008-07-10 01:14:42 följande:
    mm, fast får man tag i en där fickan sitter sådär så stör den ju inte ;P
    isbjörnströjan jag köpte (BT) är väldigt fin på det sättet, fickan passar in i resten, jag välde tröjan efter det - har ju en grabb men vill ändå inte ha en ficka där man kapar isbjörnar el inte matchar in den.

har ett tips här (inte min annons)

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=67919813
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 08:39:22 följande:
    Mm.. rosa/orange-randigt katvig blir det nog här, men mer vet jag inte? Jo, säkert mer, men mina barn har blivit lite kräsna och randigt är tråkigt Småfolk ser jag fram emot och jag är nyfiken på NS lurvfleece. Annars köper jag mest NS på rea..
    NS har ju inte mycket rea? Även jag ska ha iaf ett par jeans ur den nya kollektionen.

Randigt är inte alls tråkigt! Älskar Katvig, fördelen med att de inte har massa kul grejer p är att de kan kombineras med Molo som är så brokig och stökig i sina tryck egentligen att något behövs för att lugna ner eller fokusera på trycket. Min man gillar inte Molo egentligen han tycker att de är stökiga, han gillar inte Katvigs midiapple heller, iaf inte den svarta sommersuiten, han säger att den är för stark i färgen för sonen o han tycker inte dne gröna vindjackan är snygg. *karlar* Men han repsekterar min "modekänsla" o låter mig köpa det jag tycker är fint.  Lika bra det - igår satte han på Damien kaninhängslebyxan bak-o-fram och uggletröja från ESL bak-o-fram, han trodde naturligt nog att trycket skulle vara fram. Byxan var nog halvt på skämt, men jag är inte säker...

Småfolk tiltttalar inte mig riktigt, men den blå med elefanter är ganska fin... köpte en ny suit med bilar på T häromdagen - 90 kr!!! Snacka om kap. Vet ej om jag ska behålla den dock... Har en gul med krabbor hemma som skall användas - den är kul!

Jag längtar efter Katvigs kollektion, blått, rött o jackor o..... Penga mun
  • Damien och Adrian
    Cashew skrev 2008-07-10 09:42:29 följande:
    frågar igen, någon som skulle vilja vara snäll att lägga in dessa två bilderna i bildtråden www.familjeliv.se/hem/cashew/gallery/phpfekor...www.familjeliv.se/hem/cashew/gallery/php3hbzl...två molo bodysuits och molobody med katvig velourbyxorblev positivt överraskad av eskimåsuiten. kantbandet är mera turkost än vad jag trodde, helt klart en favorit, fast jag tror jag tog en strl för stor. tog 74 och det kommer dröja mååånga månader innan han växer i den så jag får se om den åker ut på tradera
    ja eskimåsuiten är jättefin, den blir pyamas på grabben i höst/vinter!
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-10 09:55:49 följande:
    gick det snabbt och enkelt?? att beställa därifrån? hur betalade du? vad kostade suiten i svenska kr??
    det är billigare attköpa där, frakten är billig med! ett pund= 12 kr ca.

Eskimåsuiten var billig, bara 20 pund.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-10 10:10:09 följande:
    men frakten var ju 5 pund
    60 kr är väl billigt utomlands? jag menade att ett pund var 12 kr.

Fina bilder på Tara, Belladonna, den klänningen köpte du av mig har jag för mig! 
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-10 10:18:12 följande:
    jaha jag tänkte väl det ja e bara nervös för att beställa utomlands
    vad är du nervös för? Jag ahr aldrig haft problem (annat än på TS där privatpersoner kanske luras). Jag ahr köpt från USA, DK o England, ofta stora paket för tusentals kr,ofta icke rekommenderat (fast det är dumt...)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10