Tjejtriss skrev 2008-07-10 08:39:22 följande:
Mm.. rosa/orange-randigt katvig blir det nog här, men mer vet jag inte? Jo, säkert mer, men mina barn har blivit lite kräsna och randigt är tråkigt Småfolk ser jag fram emot och jag är nyfiken på NS lurvfleece. Annars köper jag mest NS på rea..
NS har ju inte mycket rea? Även jag ska ha iaf ett par jeans ur den nya kollektionen.
Randigt är inte alls tråkigt! Älskar Katvig, fördelen med att de inte har massa kul grejer p är att de kan kombineras med Molo som är så brokig och stökig i sina tryck egentligen att något behövs för att lugna ner eller fokusera på trycket. Min man gillar inte Molo egentligen han tycker att de är stökiga, han gillar inte Katvigs midiapple heller, iaf inte den svarta sommersuiten, han säger att den är för stark i färgen för sonen o han tycker inte dne gröna vindjackan är snygg. *karlar* Men han repsekterar min "modekänsla" o låter mig köpa det jag tycker är fint. Lika bra det - igår satte han på Damien kaninhängslebyxan bak-o-fram och uggletröja från ESL bak-o-fram, han trodde naturligt nog att trycket skulle vara fram. Byxan var nog halvt på skämt, men jag är inte säker...
Småfolk tiltttalar inte mig riktigt, men den blå med elefanter är ganska fin... köpte en ny suit med bilar på T häromdagen - 90 kr!!! Snacka om kap. Vet ej om jag ska behålla den dock... Har en gul med krabbor hemma som skall användas - den är kul!
Jag längtar efter Katvigs kollektion, blått, rött o jackor o.....