Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-07 21:03:56 följande:
    www.ajabajakids.com/shop.asp&item=4...www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...någon av dessa kanske är rätt i färgerna till katvig shortsen??
    Bra förslag. Gillade de översta två mest. Fast grodorna är också coola. Knalligt orange skulle funka. Me & I kanske?
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Nu ska jag glo lite på film.

Shoppa väl!

Älskade Noel
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-06-07 21:28:15 följande:
    Tofflan är du här?Ville fråga om du var nöjd med Paradisvej? Det tog inte så lång tid för dig att få dina varor eller hur.
    Nu är jag här igen. Kollade på Smokin´aces

Jag är supernöjd med Paradisvej. Snabba på att svara på mail och jag fick sakerna bara på ett par dagar
    Jen80 skrev 2008-06-07 21:30:52 följande:
    God kväll!Helt slut efter Liams kalas och efter att ha haft barnen ensam typ sen igår morse. Sambon har varit rätt off idag om man säger så, så han har inte varit till så mycket hjälp . Men Liam har haft en rolig dag med en massa bus och paket. Ava fick dock roligast paket . Svart/vit-randig Pop-klänning med svarta leggings till och en Nanoou sommarsuit, vit och rosa. Väntar paket med posten i veckan nu. Molos poetry-suit och Katvigs rosa/vit-randiga sommarsuit . Bara kläder till Ava ...
     Hoppas kalaset gick bra trots sambons baksmälla (visst kan man inte låta bli att tycka att det är rätt åt dem?   )
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Jag dödade visst tråden

Jaja, loggar ur i stället

cu

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-07 23:11:23 följande:
    den har varit död hela kvällen
    lillronya skrev 2008-06-07 23:12:10 följande:
    Väldigt medvetslös iaf.
    Skönt då! trodde det var jag som avskräckte...
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Jaja. go natt tjejer!

Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-08 10:03:27 följande:
    Värst vad det är lugnt här nu, om dagarna.Kanske borde man göra som andra. Ta tag i sitt liv och gå ut.
    God förmiddag! Äh, vad då, har du ett liv?

Åska i natt? Inte här vad jag har hört. Tur det i så fall (är löjligt rädd för blixtar)

Jag fick sovmorgon idag då sambon tog Noel på morgonen. Vaknade vid 9 av att Noel var åskmolnet själv. Inget dög, inte leka, inte äta, inte sova men sjukt övertrött... gick upp och la honom i vagnen för att sova. Somnade bums! Buggan är magisk

Ängeln- vad läskigt! Här brann det i grannsamhället häromdagen. Folk fick hoppa ut från övervåningen.

Det skulle verkligen behövas ett rejält regn nu.

Jompa- Bee-utredning idag? Eller har ni ngt annat på gång?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-08 10:40:27 följande:
    Jag låtsas att jag har ett iaf. Låter bli att skriva här emellanåt så att alla tror att jag är ute och gör nåt annat.Skämt åsido, så tänkte jag sätta mej och göra några auktioner till T.
    Ja, sånt kan behövas. Tråkigt men kul när pengarna kommer in.

Jag ska gå ut och fixa på tomten.
    Älskade Noel
  • Duntoffla

God kväll!

Vilka härliga sommarbarn i BT! Man blir så lycklig av att kika där

Tjolla- fin vägbane T-shirt! Synd att bodyn blev ful i tvätten. Hoppas att tröjan håller bättre

Lina- stackars Thea som är sjuk igen

Älskade Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2008-06-08 16:54:41 följande:
    Hur är den gröna molosuiten med stjärnor i stl? Är den lite stor som det randiga eller hur var det nu?
    Ja, den är normal till stor i storlek. (inte tight som verktygen) Har haft både den randiga och har den med stars och de är nog rätt lika.
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10