• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-07-24 21:10:16 följande:
    Ängeln: Åh, va härliga bilder från Gotland. Har inte varit där sen jag var och tävlade i skytte när jag var yngre. Över 10 år sen. Usch, va gammal jag lät helt plötsligt ...
    Jen80, nu gjorde du mig sugen på blombyxorna från Molo, passar de där tunikorna bra till?
    Skulle helst ha något mer tight upptil då byxorna är lite säckiga. Skulle vilja hitta nån lila tajtare tröja.
  • jompa

Men åhhh vilka fina barn det kom nu i BT.

Hilda kommer få många killar när hon blir stor, pappa kanske inte blir lika nöjd som hon .

• jompa
    Angelinah skrev 2008-07-24 21:44:27 följande:
    god kvällen jösses va varmt det har varit idag öh!!! *underbart*   inte blitt mycket solande ändå tyvärr, bubblan snorar o gnäller å ska åfkårs inte va i hettan lite hoppingsugen e jag allt känner jag   undrans vad man ska köpa ikväll?? planeter eller en blomsuit?
    Blommor

Jag sitter och funderar på om jag ska ha blombyxorna istället för en tröja. Men då måste jag hitta nån bra lite tajtare tröja, gärna lila.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-07-24 21:45:29 följande:
    Pappa säger han ska skaffa jaktlicens och gevär

Kan jag förstå. (Nu har pappa laddat bössan men Magnus Uggla dök upp i huvudet)
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-24 21:53:36 följande:
    hellu...jag har rea hoppat... nåt jag aldrig aldrig skulle köpa tom PLASTISOCK     *måste vara värmeslag* 
    Menar du klädmärket eller skorna/tofflorna?
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-07-24 21:59:18 följande:
    inga toffler heller knasboll

Man vet ju aldrig med dig
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-07-24 21:59:41 följande:
    Haha, vad kul! Vad blev det?Jompa, Plastisock har fina helt lila tröjor, tror att de finns på LillaW
    Struttar dit
  • jompa

Nä tjejer

Dags för mig att kräla till sängen

Ses säkert imorgon.

• jompa

God morgon.

Frulle för barnen avklarad och första maskinerna i tvättstugan igång.

• jompa
    Preggi skrev 2008-07-25 13:55:56 följande:
    Vi använder mkt jeans och velour med men jag vill ha byxor som skiljer sig helt från dom och då blir det ju att man köper set som matchar men hmm hon är ju ändå 3 nu.. Kanske för stor då.. Men det är ju bra att ha innanför ytterkläderna i vinter.. Är det nån mer än annacill som uppdaterat med nya molosar?
    Jag är lite så löjlig och tycker att det är lite jamasvarning på Molosbyxor överhuvudtaget. Inte då deras nya nu som kommit med mudd. Jag har nog mest jeans och typ chinos till min kille som fyller tre i september.
    Men detta är ju bara hur jag är, sen går det bättre på tjejer att ha Molos byxor längre tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10