• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-07-25 14:29:11 följande:
    Någon som vet om denna finns i baby tröja med enbart ränder?annacill.e-butiken.se/annacill/images/shop/P7...
    De där brukar nästan alltid komma i babytröjor.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-07-25 15:39:33 följande:
    Nu har Louie Loius kommit till Freshmilk, jag är grymt sugen på suiten med bilar.
    Det verkar även kommit nya kläder från Hummel där.
  • jompa

Go kväll tjejer.

Shoppas det nåt här eller är alla utslagna av värmen.
    Vår bastu till lägenhet är om möjligt ännu varmare idag, skönt att vi åker till landet senare i helgen, måste bara lägga klart trallen på balkongen och sätta upp tapet i M:s rum.

• jompa

Såg att de fanns två fleecejackor på Rackamaja nu, dock inga lurvar.

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-07-25 21:12:55 följande:
    Go kväll! Skönt att få andas lantluft och förhoppningsvis fläktar det lite i alla fall. Var ligger landet?
    Landet ligger i Gnesta, en bit utanför Södertälje.

Men vad är det för fel på Freshmilk, kommer bara till nån sida som heter levonline???
  • jompa
    nikki2006 skrev 2008-07-25 21:12:08 följande:
    Hur gör ni när ni vill ha mer än ni har råd med.Övertrasserar kontot eller sorterar ut det ni aldra mest vill ha???????????????????
    Ja jag har inte shoppat på länge länge nu då pengarna inte riktigt funnits för det. Men jag gör nog som de flesta lägger ut lite på T och kolla en extra gång i alla gömmor om nåt kan säljas
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-07-25 21:23:22 följande:
    Jag har som policy att jag måste få in pengar från T för att kunna köpa. Har ett eget T-konto. Sen slinker det ibland ner ngt från Lindex av de vanliga pengarna men oftast håller jag mig till det konto. I alla fall alltid när det gäller dansk-shoppingen. Jag har verkligen inte råd med så mycket som jag skulle vilja.
    Nä tänk om man hade lite mer pengar då skulle det shoppas mycket kan jag säga, men samtidigt så är det extra kul när man sparat eller kämpat i hop pengarna och köpa nåt.
  • jompa

Usch sitter med lite ångest här då det idag är exakt en månad till jag ska börja jobba Gråter. Då kommer man inte kunna hänga här med er så mycket utan bara lite på kvällarna om man orkar, kommer ju börja kl 7 på morgonen så man lär väl stupa i säng på kvällen.
    Enda positvia är ju att inkomsterna ökar

• jompa
    loveliva skrev 2008-07-25 21:48:45 följande:
    Nu ska jag stänga ner fl och ungås med min man I morgon åker vi till lantlivet, men kommer igen på söndagkväll Ha det fint!!!!!!!!!!!
    Ha det bra och njut av solen och värmen.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-07-25 21:55:55 följande:
    Förstår det. Jag har lite ångest över att börja i januari (om det nu blir så) men tänk all fin shopping du kan göra för extra pengarna
    Ja om det blir nåt kvar efter ränteökningar och bensinförbrukningen som stiger i samma takt som dagis avgiften
    Men en liten slant kanske man kan få extra.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10