• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-08-01 08:52:39 följande:
    Hoppas Katvig kommer nästa vecka, ska bli spännande att se dom nya färgerna. Visst kommer det väl långärmade tröjor nu till hösten?
    Ja nu kommer det långärmat.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-01 09:10:55 följande:
    Imorgon ska vi ju på Liams kusins dop...sitter som vanligt och funderar på vad han ska ha på sej. Hur pass fin klädd ska en 16 månaders egentligen vara?Funderar på detta:Eller funkar det med dom knickersen och en Småfolk t-shirt?
    Det där var ju jättefint, funkar ju även med en Småfolk
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-01 09:17:34 följande:
    Men åååå...det där gjorde ju inte saken lättare Vilken Småfolk ska jag isf ta då? Kan ju kika in i mitt shopping galleri och kolla.
    Då tycker jag du ska ta den turkosa med bruna äpplen, den är enkel och stilren.
  • jompa
    nikki2006 skrev 2008-08-01 15:47:12 följande:
    jag är här. Vad har du köpt?????????
    Jag köpte en blomtröja från Molo, helt med blommor, utan randiga ärmar på Matador i Solna. Så nöjd.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-01 17:30:16 följande:
    God kväll!Har tillbringat halva dagen på stranden. Så najs! Noel har plaskat som en tok. Han älskar verkligen att bada. Soldräkten var en bra present! Satt som en smäck!Vi Missade precis regnet  och åskan tack och lov. Nu har det handlats och om ett tag ska vi grilla hemmagjorda burgare. *mums*Lina- vet du hur långa Molos 21:or är? Stövlarna alltså. läste att du hade dem. Jag har köpt 21 till Noel. Hoppas nu bara att han kan ha dem...Jompa- Blommig tröja låter fint till M. När är det ni åker till Gotland?Fina barn och kläder i BT som vanligt! Fin! Och vilket bra pris!
    Vi åker på söndag och kommer hem på torsdag. Vi åker lagom tills det ska regna där nere
  • jompa

God kvällenr på er

Blir helt till mig här när jag läser om nyheter från Katvig, åhhh vad jag har längtat. Räcka ut tungan

• jompa

Förresten jag spamade BT lite

Snart är det dags för glass tror jag.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-01 21:03:23 följande:
    Sorry för OT, men jag behöver er hjälp, beslutsångerst som vanligt Vad ska jag ha på mej på dopet imorgon (ska va fadder).Omlottklänning eller top och kjol?
    Tycker klänningen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10