Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

ängeln83 skrev 2008-06-27 15:45:35 följande:
    Ha ha, det finns nog en risk för det Tur att jag får sovmorgon då
    Det lär du behöva lilla vän    morronpigga små barn efter en SÅN fest e inte nå vidare
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 15:45:42 följande:
    Åhhh ha det så kul!! Jag mår fortfarande illa av tanken på öl/cider/sprit sen midsommar Sambon sa i veckan att han kunde ha Milo ikväll så jag kunde dricka. Erm. NEEEJ tack!
    Ha ha ha   blidde de liiiite mycket firande
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Tofflan--

Ja det tycker jag absolut vi ska  

jag blir lite fnissig av mig när jag dricker öl så ni vet bara Oskyldig

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 15:50:12 följande:
    Hmm jo. Till så där fyra på morron Åh nej jag tror att ett litet monster har vaknat....
    Å fyyyyy!! Had jag festat till 04 hade jag varit sjuk en vecka   klarar inte så många timmars intag av starka drycker  *anna dålig då*

Mitt monster har inte ens somnat än
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 15:53:57 följande:
    Jag säger ju det, det är en vecka sen idag Oj har hon inte sovit på hela dan? Å jag som tyckte milo somnade sent, han somnade halv två. Han hade minsann inte tid o sova när det åskade.
    Näpp!! Inte en sekund har hon sovit.. Men å andra sidan väckte jag henne 10.30 i morse   *morrontrött bubbla*
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 15:57:51 följande:
    Oh my! Men kommer hon vara vaken till ikväll nu då?
    Nä, antagligen somnar hon nån gång mellan 7-9 för att sen vakna en timme senare och sen vara uppe till 01 ca

*nattsuddar bubbla*
  • RååSa BuBBlan

är det nån som har nåt på T just nu? Går det att sälja nu? Eller ska man hålla till nästa sommar med för små sommar kläder?

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-06-27 16:08:27 följande:
    OO vad jobbigt....Mitt lilla monster somnade nog om. Det blev tyst iaf Gör inget eftersom vi ska iväg ikväll. Då ska alla busa med honom ändå, hehe.
    Äh.. det e inte så farligt just nu, jag sover ju ändå inte.. Så hon kan ju vara med mig

Ja Milo bör nog vila upp sig, det brukar bli en del fokus på dom små liven och full fart
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-06-27 16:33:02 följande:
    Jag la ut auktioner som gick ut igår. Lyckades dra in 1700 kr Men nu vet jag inte om folk går på semestrar och sånt. Så svårt att veta. (jag la lite högre utrop på sånt jag verkligen var osäker på)
    Aha!! Men det låter ju helt ok ändå ju   kanske man skulle våga sig på en omgång nu då
  • RååSa BuBBlan
    Jessys skrev 2008-06-27 17:11:05 följande:
    hej.. måste bara in o berätta någge riktigt hemskt!!När jag, challe mamma och syrran kom hem hit till morsan så skulle morsan gå på toaletten. o när hon öppnar dörren o tänder lampan ser hon nåt mörkt under toalettringen, när hon går lite närmare ser hon att det är en livslevande ORM!!!! i toaletten liksom!!!den har tydligen kommit nedre vägen via skit tanken.. Faan va läskigt!! tänk om morsan hade slängts sig ner o pinkat o blitt biten av en orm i rumpan..eller om Challe hade gått dit o lekt, (han är fascinerad av toaletten )HERREGUD säger jag bara!Sorry OT nu.. men jag skakar ännu.. fy bubblan..
    Å fyyyyy!!! Det är e av mina stora hemska mardrömmar!!! Jag e sjukt ormrädd å skulle jag se en på toa skulle jag flytta mil härifrån!!

Gud så läskig upplevelse!!

Va sjutton va det för orm?   *ryyyyyyyyyyyys*
  • RååSa BuBBlan
    karmasus skrev 2008-06-27 20:42:10 följande:
    10 000 inlägg! wow!
    Vi e sanslösa
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10