Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

gosmamman skrev 2008-07-15 19:24:49 följande:
    Nä absolut inte! Nån trodde bebben var pojke när hon hade rosa/vít randig katvig + orange velourisar på sig. Men hon ser nog lite grabbig ut i sig själv när hon är en sån stadig bit.
    ha ha ja ibland undrar man vad folk tänker med. Men kan det vara det för Svea är ju också lite rund och stadíg.
  • SmillaMilla
    gosmamman skrev 2008-07-15 19:33:13 följande:
    Det var säkert för att kläderna har lite inslag av blått, då tror folk att det måste vara en pojk
    Hm ja för flickor kan ju inte ha blått
  • SmillaMilla

Loveliva: Vilken underbar bild på Hilda. Den närbildsbilden måste ni göra något av. Förstora skicka till tidningen Den var ju helt underbar!

• SmillaMilla
    alex 07 skrev 2008-07-16 15:14:41 följande:
    Alex är ju lång och smal, han var 76cm och vägde 8970g på 10 månaderskollen
    Ja då var han lååång och väldigt smal
    Jessys skrev 2008-07-16 15:21:55 följande:
    Charlie är 1 år o väger 9969g o va 80,5 cm lång. lång och smal. heelt perfekt
    Oj vilken tunnis Ha ha nä då  men svea är ju så klart perfekt hon med.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2008-07-16 17:24:37 följande:
    Ja en karusell kollapsade ju så folk flög ut och ner i asfalten...och en del fastklämda. Ingen död (än iaf, men 3 kvar på sjukhus ju) men en massa skadade och man blir ju rädd för att åka då...jag tror nog det är en hel del som drar sig för att åka till liseberg nu.
    oj det har jag missat, mina föräldrar är ju på tågluff i europa så de kan inte skvallra. kanske finns på nätet att läsa?
  • SmillaMilla

Alltså tjejer jag söker en nalle. Ja Svea har ju sådana sömn bekymmer så nu skall vi introducera en nalle för henne. Om vi verkligen skall kämpa för det så måste det ju vara en fin

visst hade idat en brun apa?

eller har ni andra tips?

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2008-07-16 17:56:39 följande:
    Ja och de är supermjuka.Anjelin har en därifrån som hon kallar för Nassegrisen. Sååå mysig.
    ja det fanns en jättesöt gris där som jag fastnade för.
    lillronya skrev 2008-07-16 17:57:11 följande:
    Suck... Emilio somnade 17,30 utan kvällsmat. Lyckat!
    ojdå då blir det tidig morgon då? Här testade jag med att bara låta Svea soa en gång på dagen i dag. Nu vid 18.30 (åländsk tid) så började hon lugna sig lite, blev lite rädd/förbryllad över fåglarna utanför fönstret (hägrar som vi hör dagligen). Hon ville sitta iknät och gosa, detta händer aldrig, inte ens när hon är nyvaken. Så det var bara att göra välling. Hon somnade när hon drack. Lilla gumman. Men annars har hon klarat det bra i dag.
  • SmillaMilla
    Incommunicado skrev 2008-07-16 18:49:47 följande:
    jag är ju göteborgare och det händer något varje år (självklart, de är igång jämt) men sällan olyckor. Det händer så sällan att man inte kan döma efter det, men även jag brukar avhålla mig dagarna efter. Jag ska dit med Damien om en vecka el två, farfars bilar och Sagoslottet är ett måste för en urgöteborgare, barnen ska skolas tidigt.
    Ha ha ja visst är det härligt. Jag är ju också göteborgare från början. Eller ja Lerum men det ligger nära Svea som är hela 2 dagar äldre än din pojke har bara sovit igenom liseberg.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10