Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

fy vad b.. FL strular.. Skrev långt inlägg o så slängde FL ut mig

Buttelina: det blev de cerise shortsen till Emma, hade velat ha bruna oxå o bruna till Lucas men de var slut.

De cerisa passar bra till tröjorna jag har till henne:
    http://www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&productId=2147
    http://www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&productId=2151
    http://www.matadorkids.se/index.php?act=viewProd&productId=2155

o en hel bunke andra tröjor hon har

Nu får jag jaga brun underdel till Lucas, gick igenom hans tröjor o linnen idag o insåg att han behöver det. Kollade på Lindex i förmiddags, men de såg så tradiga ut..

• jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-10 13:18:40 följande:
    Hej å hå - jag har inget m smalkids att göra ( och glad är jag för det!)Pkt jag väntar på e fr LPL samt den där reklamations tröjan då men den fick d till butik först igår så har den kanske imorgon?! Fast handen på hjärtat ska du verkligen behöva godta ngt som är "mest ok" Troligen inte vad du velat under andra omständigheter - eller har jag fel?Efter allt strul ska de reda upp det pronto med kompensation eller häva köpet utan ngr invändningar - även där m kompensation!! Vet att du vill ha jackan i rätt stl men jisses - är det värt all tid och energi?? De har strulat så länge nu!! *Arg Skatt mamma som vägrar handla ngt där*
    Håller med.. Den finns säkert att hitta nån annanstans..
    Var din reklamation därifrån oxå?
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 13:30:04 följande:
    Haha, man ska ju inte fråga er Katter och apor har hon inga (bara apklänning), men hon har ju annat som passar till som sagt. Det får nog bli ett par..
    KLART att hon behöver ett par cerise shorts!!!!!!!!! HUR ska hon klara sig utan såna???
  • jojoa75
    ängeln83 skrev 2008-06-10 13:32:09 följande:
    På rumba?Jag testade innan med ett plagg som redan var sänkt pris på, och koden funkade då också.
    me 2
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 13:34:27 följande:
    Ja, stackars barn! Att jag inte ens tanken tidigare... gaaaaaaah!
    Känner du inte dig som en extremt dålig förälder nu???
  • jojoa75
    Infinite Joy skrev 2008-06-10 13:34:24 följande:
    var hittar man shortsen??
    Man ringer till ajabaja

Eller så väntar man på att elva små troll ska få tummen ur o lägga upp dom shortsen på hemsidan/svarar på mail..
    Två dar o inget svar än, neeeej då köper jojoa nån annanstans *otålig*
    Vet ju inte ens om de har de färger o strl som jag ville ha, det var ju därför jag mailade o frågade, annars hade jag oxå kunnat vänta till imorgon..
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-06-10 13:36:37 följande:
    Mmmm..
  • jojoa75
    Nika skrev 2008-06-10 14:55:13 följande:
    synd att inte man kan bli försäljare för småfolk...jag hade bytt direkt (jag får viska så att inte jojoa hör... )

FÖRRÄDDARE!!!!!!!!

Förresten, tror ni att det är nåt lönt att lägga ut nåt långärmat på T? Lollopard..
  • jojoa75
    Nika skrev 2008-06-10 15:40:05 följande:
    brukar det gå bra med Lollopard på T förresten?har lite sånt urvuxet också..
    Ingen aning, just nu är jag mest nyfiken på om det är lönt att lägga ut långärmat..
  • jojoa75

Ja jag shoppar ju en del långärmat
    Men jag o vi andra i denna tråden är kanske lite smått skadade
    Men nya med lapp funkar kanske?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10