Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-07-10 10:23:37 följande:
    Jag har fyndat det mesta NS vi haft på rea, både i IRL-butik och på nätet.Nej, JAG tycker inte randigt är tråkigt, men om barnen tycker det kan jag inte göra så mycket åt saken eller hur?
    Nej, tråkigt när barnen vill ha något att säga till om, elelr hur?
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    jompa skrev 2008-07-10 11:12:58 följande:
    www.ziggys.biz/Girls+%282+yrs%25252B%29/Dress...Denna var fin.
    skitfin, har sett den el en tröja med samma stuk i butiekn här hemma, hade jag ahft en tjej så hade jag köpt den!
  • Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-10 12:25:36 följande:
    Usch hjälp! Milo trillade nyss av vår säng! Den är nästan 1 meter hög och han slog huvudet i väggen. Fick en bula direkt och skrek, men sn lugnade han sig och somnade. Tror ni det är nån fara? Usch stackars liten! Jag hann verkligen inte med och ta honom även om jag låg bredvid honom...
    vet ej om du fåt svar av andra, men att somna är kanske inte bra, om barn svimmar el får hjärnskakning ska de ju inte sova egentligen.

Min grabb fick ett balkongbord över sig för några veckor sedan, en bula som såg intryckt i ksllen ut, vi blev skitskraja o trots att han slutade skrika snabbt så åkte vi till sjukan. De skickade hem honom direkt, han fokuserade bra med ögonen, hade inte svimmat så det var lugnt.

Hoppas han är ok din pojk!!!!
  • Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-07-10 13:28:12 följande:
    vet ej om du fåt svar av andra, men att somna är kanske inte bra, om barn svimmar el får hjärnskakning ska de ju inte sova egentligen. Min grabb fick ett balkongbord över sig för några veckor sedan, en bula som såg intryckt i ksllen ut, vi blev skitskraja o trots att han slutade skrika snabbt så åkte vi till sjukan. De skickade hem honom direkt, han fokuserade bra med ögonen, hade inte svimmat så det var lugnt.Hoppas han är ok din pojk!!!!
    Såg att du fick svar av andra, hoppas han är ok.  såret o bulan min grabb fick var borta väldigt snabbt de läker fint barn.

Min grabb började vända sig för några dagar sedan i sängen, sedan dess vågar jag inte ha honom i min säng längre, han får somna in där med mig men sedan lyfter jag över honom i spjälsängen som nu är i bottenläget. Inga risker...
  • Damien och Adrian
    Jessys skrev 2008-07-10 13:34:26 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-07-10 13:22:34 följande: T.om jag som bor så långt bort som Åland har besökt Gekås 2 ggr! Sist shoppa vi för 12 000kr
    jösses! :_D

Jag shoppar 2 ggr per år, vi har ca 15 mil dit. En gång nu på sommaren, då blir det i år t ex presenter till Damiens 1-årsdag, presenter till andra som fyller år o påfyllning av grejer till hemmet. Kläder blir det sällan, men ett plagg då o då kanske slinker med. Vid jul åker vi andra varvet o köper julklappar & presenter till folk o fyller på för hemmet. Presentköpen gör att vi dels kan köpa finare och/eller billigare grejer än hemma & dessutom ha med oss lite gåvor när vi går hem till folk utan att det kostar skjortan.
  • Damien och Adrian

Tjejtriss o Buttelina:

Var det ziggys ni hade tänkt beställa från när vi pratade om det häromdagen? I så fall har jag ju redan beställt.

om någon vill beställa från t ex DK o det är dyr frakt så är jag gärna med o delar. Fast nu väntar jag gärna tills Katvig komemr ut med sitt först, ska handla mycket då med.

Vet ni någon butik som fått in NS än o har bilder?

• Damien och Adrian
    Tjollabolla skrev 2008-07-10 13:39:08 följande:
    Ja, Milo är ju som en virvelvind så han sover inte i vår säng. Han somnar där med mig sen lyfter jag över honom. Men jag hann helt enkelt inte med. Jag låg bredvid honom när det hände. Annars vet han mkt väl att man ska backa ner för sängen och att han kan trilla, så han kan lämnas själv där annars.
    ja då kan du ju inte göra mer, hoppas du inte tar på dig skulden! Usch, det måste ha gått snabbt!
  • Damien och Adrian
    Helle skrev 2008-07-10 13:45:54 följande:
    Blir så trött. Hade ju beställt den blå biltröjan från Småfolk till sonen den 1 juli. Idag fick jag ett meddelande om att den är slut och att de glömt meddela mig Hur ska jag nu hitta den?Väntar fortfarande på min traderavinst - Småfolksheldräkt till Gustav. Hoppas på imorgon. Betalade i helgen.
    Man blir sur när de inte uppdaterar snabbt el informerar.

Jag köpte en småfolksheldräkt häromdagen på tradera - helt ny för 90 kr, det var verkligen ett kap! Vit med bilar.

Hoppas du får din snart!
  • Damien och Adrian

Jag måste hålla med er andra om Louises märke, man är lite frågande till former o färger på en del plagg, de ser inte så coola ut??

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10