• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nån butik med fraktfritt som fått in Katvig? Letar efter chesströjan, den blåa.

• jompa
    isold2003 skrev 2008-08-08 21:54:49 följande:
    Helt OT men nu har jag bokat en resa till norditalien i september, bara jag och maken. Vi ska vandra och cykla mountain bike i dolomiterna! Det blir bara tre dagar men åh vad mysigt det ska bli! Det ingår 5 rätters middag på hotellet och jag älskar italiensk mat!
    Åhh det låter helt underbart. Skulle oxå vilja åka iväg med maken så där, kanske inte cykla och vandra men shoppa och äta gott kan jag göra
    ängeln83 skrev 2008-08-08 21:56:02 följande:
    EST
    Ahh har de börjat med fraktfritt??
  • jompa

God morgon tjejer.

Här har vi fått sova bra senaste tiden, har inte vågat säga något tidigare då jag trott att det kanske bara varit tillfälligt men nu verkar det som att det är här för att stanna. Äntligen sover M bra och vaknar oftast först framåt småtimmarna vid fyra och somnar om när man lägger sig bredvid. Imorse sov hon till halv nio. Känns att vi verkligen behöver detta.

Preggi: Denna är ju ny för hösten från Småfolk
    http://www.fridasfroerogprinsesser.dk/shop/langaermet-t-shirt-med-4497p.html

• jompa
    loveliva skrev 2008-08-09 09:27:07 följande:
    Jag vill också ha mössa i orange/rosa, men verka dröja till nästa leverans
    Har du någon bra bild på din suit så man ser färgerna bra? Tycker alla bilder är dåliga.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-08-09 09:30:59 följande:
    Det kommer nu närsom helst. Men jag vet inte exakt. Butikerna verkar inte heller veta riktigt.
    Åhhh vad jag längtar, alla säger att de ska vara sååå fina i höst så nu hoppas jag verkligen det.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-08-09 09:36:21 följande:
    Jag hoppas också!!Emilio ska ha ett par jeans och ett par gråa byxor från NS om de inte plötsligt gör apfula kläder.
    Har svårt att tro att de skulle vara fula.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-08-09 09:41:33 följande:
    Denna bilden är väl inte heller så värst bra....färgerna är svårfångade på bild särskilt den sk rosa, som jag tycker är lite lila
    Tack, ja de verkar svårfångat och som du säger det rosa ser inte riktigt rosa ut.
    Får väl se när jag får hem min suit som jag ropa hem igår på T
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-09 09:46:47 följande:
    Nu behöver jag smakråd, som vanligt Idag ska vi på kalas till min lillebror som fyller år, tänkte inviga Shampoodle setet för första gången, men vilken Småfolk t-shirt ska vi ta till?
    Äpplena är finast.
  • jompa

Ängeln: Småfolks långärmade brukar kosta ca 250kr.

Var inne en snabbis på Smallkids idag och de hade fått en klänning en body och en suite från Småfolk. Klänningen var med katter och lite söt, bodyn var med pingviner och suiten var med bilar på.

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-09 17:40:52 följande:
    Ja det är trist. Men jag har blivit så kräsen så vi har i stort sett bara dyrare barnkläder. Undantaget några H&M jeans och lindex velourbyxor . Jag hittar helt enkelt inget fint i affärerna längre, köper jag ngt så används det knappt, det blir alltid något fint danskt som åker fram istället
    Jag är som du, letar och letar i de stora kjedjorna men så tänker jag alltid att om jag köper nåt danskt istället kan jag sälja det sen och jag hittar sällan nåt fint som inte är danskt. Men HM har faktiskt bra jeans till bra pris så det köper jag där.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10