• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-08-09 18:00:18 följande:
    Ja jag håller med om H&Ms jeans! Dom är mjuka och sköna, iaf dom jag köpt på baby. Har inte kollat på större än... Får väl göra det snart, känns som att han växt ur alla sina långbyxor i sommar. Annars så hittar jag inget som faller mig i smaken. När vet att det finns finare liksom . Å 99 spänn för en lindex tröja tycker jag inte är så himla billigt ändå, DÅ blir jag snål *trams*
    Ja så blir jag med, snål om det kostar typ runt 100kr, för då tänker jag att lägger jag till lite får jag en dansk tröja, typ Katvig eller Molo.
  • jompa

Går VV bra på T eller är det inget man säljer där?

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-09 19:40:49 följande:
    Jag tycker det går bra!
    Ok då ska jag prova
    Måste slänga ut en del på T nu så jag kan handla fler höstnyheter.
  • jompa

God kväll tjejer.

Har lagt ut lite på T nu så jag får lite mer pengar till höstshopping. Kanske kommer ännu mer snart då vi funderar på att sälja en av vagnarna eller ja det är vår Bugaboo Bee som åker då, säljer aldrig vår andra Bugaboo.

Är så shopping sugen men vet inte riktigt på vad. Såg lite LL idag och de var riktigt fina en del av dem.

• jompa
    Tildamamman skrev 2008-08-09 21:38:19 följande:
    Godkväll på er!Jag kikar in en liten snabbis från Gotland. Kan ine hålla mig helt ifrån Fl...sobea är jag ursugen på. Men vilka var det som sålde två, betla för ett par?? Vet att jag sett det ngnstans...
    Hej

Hur är vädret nu när vi lämnat ön?
    isold2003 skrev 2008-08-09 21:34:07 följande:
    God kväll! Har precis läst igenom dagens tråd och såg att M har börjat sova bättre, vad skönt!! Det var verkligen dags för det. Köpte du Katvigs chessprint igår?
    Nä har inte köpt den ännu vet inte om jag vill se den irl först.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-09 22:46:13 följande:
    Hej! Allt bra med er? Härligt med shopping till dig. Jag ska gå i stan på tisdag och shoppa till mig men det kommer ju bli till barnen med antar jag.
    Du ska väl oxå börja jobba snart eller hur?
    Jag kommer börja 25:e aug och jag måste ha en helt ny garderob så jag slipper gå i jeans och t-shirt till jobbet. Gillar inte att shoppa till mig själv, det är så svårt att hitta nåt bra som passar.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-09 22:59:22 följande:
    Här är allt bra. Bara jobbångesten som kommer smygande då och då... Tack! Dina pojkar är alltid så fina!
    Jag har mega ångest men det ska samtidigt bli kul då det är nytt och så. Men säger som du när det gäller kläder, några kilo lättare hade inte skadat.
  • jompa

God morgon

Sol här idag, hoppas det är varmt oxå. Ska göra frulle nu men är snart tillbax.

• jompa
    nikki2006 skrev 2008-08-10 08:48:38 följande:
    sol var då någonstans???Vi har ösregn här
    Stockholm, fast nu kom de ett moln och la sig för men det ser ganska så lovande ut.
  • jompa

Undra vad man ska hitta på idag då? Mannen skulle tydligen på fotboll så jag måste roa ungarna själv och mat behövs handlas vilket är så tråkigt.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10