• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-08-10 21:27:25 följande:
    Ska se om jag kan få till en bild. Det är verkligen inget märkvärdigt.. Vi ville bara hotta upp vårt lilla rum lite medan vi bor kvar här. För vi lär ju bli kvar ett tag. Vi har bara 3 sovrum och ena är pyttelitet och det har vi..
    Bara 3 sovrum Det är väl inte så bara, vi har oxå bara 3 men det räcker till oss, skulle i och för sig vara skönt med ett extra typ slit och släng rum men men man kan inte få allt
  • jompa
    Lina med Liten skrev 2008-08-10 21:27:42 följande:
    God kväll tjejer!
    Go kväll.

Hur är det med lill tjejens mage? Har det blivit bättre?
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-10 21:36:18 följande:
    Nä, kanske inte så litet men vårt sovrum är litet.. Det är ju inte färdigt än men helt klart roligare än innan när vi fick upp tapeten idag..Det ska komma blommor mm sen..
    Vad fint det var, ni har bra smak Både när det gäller inredning och kläder
    Lina med Liten skrev 2008-08-10 21:35:57 följande:
    Det är faktiskt lite bättre! *vågar knappt skriva det* Varken igår el idag har det varit katastrof. Det är inte "bra" men inte dåligt heller... Hoppas så det håller i sig!!
    Vad skönt, håller mina tummar för att det går åt rätt håll nu.
  • jompa

Preggi: Gud så söt lilltjejen är på sista bilden, riktig mysbild

• jompa

Lina: Hjälp så ljushårig damen blivit under sommaren och så stor hon ser ut. Det har gått lite för fort för våra små tycker jag.

• jompa

Nä tjejer

Ska nog lägga mig sängen och läsa lite så jag säger gonatt nu.

• jompa

God morgon alla.

Ny vecka och kanske har man tur att det kommer lite lurvar

• jompa
    isold2003 skrev 2008-08-11 08:09:29 följande:
    God morgon! Måndag morgon och solen skiner  Än så länge en bra vecka Den här veckan har jag mkt fint att se fram emot i brevlådan Har beställt träningskläder till mig själv men också en drös Mololinnen från TS och så isbjörns- och spacetröjorna jag beställde igår. Kul! Synd bara att maken jobbar natt och kommer att tömma brevlådan varje dag  Jen80, usch vilken morgon! *ryser* Hoppas att de kan sova lite sen så att du får vila en stund.
    Låter som en kul paket vecka. Har inget jag väntar på ännu men kommer nog snart igång .
  • jompa
    nikki2006 skrev 2008-08-11 09:02:19 följande:
    god morgonJa det skall bli spännande värre hi hi.Anjelin var superfin i bt och jag tyckte det var lite bus i ögonen eller har jag fel hi hi.Hur gick det med diskutionen vid gardroben?
    God morgon
    Duntoffla skrev 2008-08-11 09:09:36 följande:
    God morgon!Isold- låter som en bra vecka med massa kul paket. Kul med något till sig själv också Camilla- 6.15 är alldeles för tidigt. Noel har börja vakna tidigare igen men nu pratar vi 7.30-8 så jag ska väl inte klaga. Ett tag i somras vaknade han vid 9-9.30. *skönt tycker mamma*
    God morgon
  • jompa

Vilka fina barn och kläder i BT, lite avis att ni hunnit med att shoppa så mycket fint redan. Ska försöka hålla mig till nästa vecka då det blir shopping med Tofflan och Angelinah. Svårt när man ser era fina kläder men jag brukar kunna hålla mig.
    Ska köpa nya glasögon till mig oxå så jag får hushålla lite, alltid kul att förnya sig lite.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10