• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-08-11 22:28:04 följande:
    Ja, pingvinerna funderar tom jag på att köpa..
    Men kommer de som tröja tror du?
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-11 22:28:55 följande:
    visst är den! den ska visst komma i tröja också
    Där kom svaret
  • jompa

Nä tjejer nu säger jag gonatt och går och lägger mig. Hoppas på lurvar imorgon

• jompa

God morgon alla shoppinggalna

Sover alla ännu?

• jompa
    loveliva skrev 2008-08-12 08:14:56 följande:
    Jag är här mitt i tilldagisstressen Om jag ska vara ärlig så var det INGET jag vill ha av det som visades av NS  Gillade du nya kollektionen?Men det är ju bara bra, för det är MASSOR Molosar jag vill ha
    Alltså av det lilla man såg var det inget som var nåt jag måste ha, vill ju ha lite ljusare jeans men kanske är armybyxorna fina irl. Sen väntar jag på lurven.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-12 08:28:53 följande:
    God morgon!Jag är uppe innan Noel ens är vaken. Vad är det för fel på mig?
    God morgon

Börjar du bli lite pensionär kanske
  • jompa
    lillronya skrev 2008-08-12 08:38:02 följande:
    Jaha?Förstod det som att det skulle vara nytt men tyckte det var konstigt att de reade ut det innan det kommit....Vet inte om NS har hemsida.
    Nä det är nytt men det är 15% rabatt om man förbeställer för de har inte fått in dem ännu.
  • jompa

Hej tjejer

Fick hem min Katvig suite i dag i orange/rosa, den nya färgen och nja vet inte om jag gillar den eller inte, den oranga färgen är fin men den rosa är typ nån gammeldags ljus rosa färg. Får se om jag behåller den. Den var gigantisk i storleken, tog 86 och den lär väk passa till P och inte till M

• jompa
    Mamasnest skrev 2008-08-12 13:25:51 följande:
    Får jag fråga om du tycker att de har ändrat storlekarna på Katvig nu? Jag beställde storlek 104 till min tjej som annars har 98, men de hade den bara i 110, kommer hon att drunkna i den nu tro?
    Jag tyckte att de ändrade redan i våras och då blev storlekarna större på deras ränder så större nu igen har de inte blivit , men min tjej har nog mest 74 just nu så då blir denna stor men att gå upp en storlek är nog ingen fara.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10