• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-12 22:05:09 följande:
    Jag har ju shoppat idag med! Det glömde jag nästan meddela. 2 hummel t-shirtar och 1 hummel wct-jacka för 448kr!! Så nöjd!
    Ojsan, var hittade du detta fynd?

Har ju faktiskt oxå köpt en Hummel jacka i dag till M, en mörklila för 235kr
  • jompa

Nä nu strular fl för mycket för att jag ska orka så jag säger gonatt och på återseende imorgon.

• jompa

God morgon alla

Mulen dag men jag hoppas det spricker upp under eftermiddagen för vi ska åka till en gård med lite djur och kika. Sen en sväng ner till landet oxå.

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-13 08:08:05 följande:
    Vad sur jag blir. Mailade LLM i går och undrade om mitt paket var skickat. Då undrade hon om jag betalt? Ehh ja, typ för en vecka sen. Pippilotta hade slut på regnvantar och ordern är inte heller skickad. Det går bra nu...
    Sånt hatar man, man vill inte ha strul.

Ska du göra nåt roligt i stan?
  • jompa
    lillronya skrev 2008-08-13 08:13:18 följande:
    Tråkigt när det strular!
    Hihihi hos oss är det tvärtom, här är tjejen vild inte killen. Sonen var så lugn när han var liten och är väl ganska lugn fortfarande men dottern, hjälp där har man fullt upp
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-13 08:21:00 följande:
    Ja, du vet ju...Igår lämnade vi N hos mormor och morfar när vi 4 (vi har gäster)skulle ut och äta middag.Och självklart så går han. 5 steg utan hjälp. Busunge! Här hemma har han tagit 1-2 steg bara. Undrar om det är på gång nu eller om det var en slump?
    Åhh vad roligt, du ska se att snart knallar han för fullt och du får springa ännu mer
    Det är då man tänker tillbaka och tycker att det var ganska skönt när de låg stilla där på filten
  • jompa

Vad ku att det går bra för T för er, då blir det mer shopping

Mina går väl inte så värst bra men så har jag ju inget Molo heller

• jompa

Hellu i tråden tjejer

Tillbaka från en dag bland kossor och grisar och lite andra djur och sen en tur till landet.
    Orkar inte läsa tillbaka så om jag missat nåt , snälla berätta

• jompa
    isold2003 skrev 2008-08-13 22:15:41 följande:
    Tillbaka med chokladkaka och Polly *räcker över en Daimstrut till Preggi* Vad ska jag shoppa nu då? Jen, söt Ava! Jompa, vilka härliga semesterbilder du hade lagt in!
    Tackar

Har du sett nya NS????
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-08-13 22:18:48 följande:
    Nej, var finns de?
    Freshmilk bla, men det har inte kommit in till butiekerna ännu men det ligger bilder på kläderna nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10