• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

isold2003 skrev 2008-08-13 22:27:37 följande:
    Åh, de ljusa jeansen med blå muddar gillade jag. Och de grå armybyxorna med. Fastnade inte för någon av tröjorna men man kan ju ändra sig
    Jag är helt kär i lurven
  • jompa

God morgon

Blåsigt och höstigt ute idag, så tråkigt att hösten kom så tidigt. Sommarkläderna fick man knappt använda

• jompa
    Preggi skrev 2008-08-14 08:07:44 följande:
    Godmorgon! Lycka till idag tjollabolla! På måndag är det min tur.*nervös*Sitter och funderar lite på NS. Sugen på byxor... Har inte bestämt vilka än bara.. Verkligen höst i luften. Så trist!! Men jag har för mig att jag läste att sommaren skulle komma tillbaka?
    God morgon

Ja snart är det din tur, förstår att du är nervös, det är jag med. Kul men jobbigt att börja på nytt jobb och speciellt nu när man varit hemma och inte är helt kvick i huvudet ännu. Men du ska se att det går strålande.

NS kommer jag oxå köpa snart, är sugen på ett par byxor och deras lurv till sonen. Den ska ju vara vindtät till skillnad från Molos. Det gillar jag, men synd att det bara kommer en färg för jag skulle vilja ha den till båda men gillar inte när de har lika.
  • jompa

Hej tjejer

Fl har strulat för mig nu i eftermiddag men vad har jag missat? Har det kommit några lurvar ännu?

• jompa

God kväll tjejer

Vad händer nu ikväll, shoppas det nåt?

Butte: Så söt din lilla tjej är, eler kanske ska säga stora tjej för hjälp vad stor hon blivit och så långt fint hår hon har.
    Den tjejen kommer har tusentals killar efter sig sen Kyss

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-14 22:08:40 följande:
    Nej är man osäker på om det kommer att säljas för billigt är det bättre att sätta högre utrop och i värsta fall få det kvar. Kan du inte inboxa ditt nick?Mina auktioner tickar på rätt bra
    Ohh inboxa mig med kanske har du nåt i min smak
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-08-14 22:15:43 följande:
    Ja, men jag ska nog hitta några med kardborre som är ok. Äh, man får inte alltid vara så kräsen. ska ju vara praktiskt på de små också. Tack för tipset, På Stadium kan man ju kika .
    Jen80: Klart du ska behålla suiten Ava har på sig i BT  den är sååå fin, älskar det mönstret.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-14 22:17:07 följande:
    God kväll! Hos mig råder det shoppingtorka. Finns inget jag vill ha just nu. Väntar på nytt. Dock la jag ju en beställning på VV igår.
    Men vad säger du, ska du komma lottlös hem på måndag
    Nä vi måste jobba upp lite shoppingliv i dig.
    Jag har massa NS jag vill ha och sen nån Katvig och kanske kanske nån Molo, får se vad budgeten säger.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-14 22:24:49 följande:
    Du la ut för söta bilder på Hilda i BT. Det är straffbart
    Ja det kan man nästan bli avstängd för här inne på FL, den svenska avundsjukan du vet
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-08-14 22:26:58 följande:
    Tack för tipset men beige har jag. Är på jakt efter denim.
    Jag med men har letat som en tok på nätet efter nån butik men ingen rear där så man måste ta sig till nån fysisk och ha turen att de rear dem och har några kvar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10