• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej tjejer

Preggi: Fick de in mycket NS på Vildänglar??

Så fina barn i BT som vanligt Älskar att titta där. Idag såg jag Katvigs röd/blåa och den är inget jag kommer köpa och sen var det nån grön sak med fåglar på och hjälp så ful den var, fåglarna ser bara läskiga ut.

• jompa
    Buttelina skrev 2008-08-15 19:38:09 följande:
    hellu
    Dina ungar är så söta i sina miniapple suiter. Älskar den oranga.
  • jompa
    loveliva skrev 2008-08-15 19:45:18 följande:
    God kväll!!! Välkommen hem Angelinah!!!!! Fina bilder från Varberg!Var som jag trodde inga lurvar i min butik Nu sa de tidigast på torsdag nästa vekca, suck! Men innan dess borde väl någon webbutik få in dem, HOPPAS iaf Så det blev bara OT shopping idag. En Didriksons vinteroverall till Melker, kläder till mig och mannen, och nya fina filten från POP Jag sa ju senast igår att jag inte skulle köpa den, men idag kunde jag inte låta bli I morogn drar vi till Kålmården över helgen Hoppas kidsen gillar djuren.
    Go kväll.

Kålmården blir nog uppskattad, min son älskar djur och senast idag var vi och klappade lamm och kossor. Lilltjejen tycker oxå det är kul och går runt och säger bä bä.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-15 19:56:02 följande:
    GodkvällHemma efter en 3 timmars cykelrunda, med lite lekpark/korv och glass pauser Var ju så himla underbart väder idag, alldeles lagom varmt/kallt.Är stolt över att jag inte shoppat nåt på 1 vecka nu, det måste vara personligt rekord.
    Go kväll.

ok det är så det blir när man jobbar alltså man hinner inte shoppa
    Det är ju illa
  • jompa

God morgon

Jäkla Fl som strular, blev utslängd igår kväll och kom in i morse men belv utslängd igen Skrikandes.

Inget fint väder har vi heller, känns som en tråkdag. Dottern är lite konstig oxå i magen verkar det som, hoppas det inte är något som ställer till det med inskolningen nästa vecka bara.

• jompa
    Stormis skrev 2008-08-16 08:26:19 följande:
    HejÄr på jakt efter Katvigs filt i rosa/orange "fuchsia chess". Hann tyvärr ta slut i min butik. Nån som vet ngn web-shop som har den? Gärna fraktfritt så klart... Inboxa/gästboka mig gärna om svaret dröjer. Försöker hänga med i tråden, men det är ju mission impossible! Och då klagar ändå min man att jag hänger framför datorn för mkt...
    Har inte Elva Små troll den.
  • jompa
    lillronya skrev 2008-08-16 08:29:24 följande:
    Å jag vill handla Nova Star nu!!Hoppas att AnnaCill får hem de nya nu bums!!
    Jag med vill klämma och känna.
  • jompa
    Stormis skrev 2008-08-16 08:33:01 följande:
    Jo, fast av någon underlig anledning missade jag den där när jag beställde nyligen och det är så surt att ta frakten då. Även om den är på ynkliga 19 kr... Hoppas på nåt annat ställe så kanske man kan hitta nåt mer
    Men det är fri frakt just nu
  • jompa
    lillronya skrev 2008-08-16 08:38:26 följande:
    Jag ska åt HBG-hållet på onsdag. Måtte de ha kommit in då.
    Det verkar ju som att de flesta fick dem igår så då borde det ju ha kommit till på onsdag i alla fall.
    Är det byxor du ska ha?
  • jompa
    lillronya skrev 2008-08-16 08:49:56 följande:
    Japp!Jag ska de mörka jeansen och de grå armybyxorna. Fast det får nog bli ett par i taget. Är ju skolstart på torsdag, så lite andra inköp behöver göras. Dessutom har herr storfot-Emilio vuxit ur sina skor och får inte ner sin fot i annat än kavat....
    Hihihihi ja du visst är det jobbigt med klumpfötter, dottern har oxå det

Jag är så himla shoppingsugen så jag dör men försöker gå igenom vad som verkligen behövs så jag inte köper massa onödigt. Men lite NS blir det ju, ska ha lurven och lite till Sen nån Katvig tröja till sonen och kanske dottern och kanske kanske nåt Molo plagg men det är osäkert.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10