• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-08-16 08:57:52 följande:
    Försöker också tänka igenom vad som behövs. Men det är inte lika roligt att handla till de stora barnen som till de små. De stora bestämmer ju själva. Det blir en lindexrunda på onsdag iaf. Och en liten AnnaCillrunda. Och så måste jag fundera ut var jag ska hitta skor till Emilio. Tycker kavats är lite trista, men bra. Fanns en känga på hemsidan som är fin men den hittar jag inte i nån butik....
    Ja de är kanske lite tråkiga men bra, du hittar inga på T? Där har jag köpt några vinterskor faktiskt.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-16 08:59:20 följande:
    Krångel FL, blev utslängd som vanligt .Hade det inte varit för denna tråden hade jag nog bojkottat FL nu.Får väl se hur länge det funkar nu då.Joooh, lite morgonshopping blev det, nya NS jeans och en grön/blå Katvig mössa, tr
    Ja säger detsamma.

Åhh så snygg Liam kommer vara även i höst
  • jompa

Så där då har jag oxå shoppat Fast bara lite mailingbags.

• jompa
    ängeln83 skrev 2008-08-16 09:14:22 följande:
    Såklart Bara lite lurvar som fattas.
    Ja dottern får nog ha en Molo medan sonen får NS.

Fin Liam är i NS jeansen, ja även Molo tröjorna
    Verkar som att ränderna alltid är lite större än printen.
  • jompa

Tjolla: KÖÖÖÖPP!!

Det är nog de finaste jeansen som gjorts tror jag. Älskar verkligen dem men sonen har så mycket byxor nu att jag inte kan köpa ett par till honom oxå, kanske på rea sen

• jompa
    NovJenny skrev 2008-08-16 09:34:31 följande:
    Är det bara jag som tycker NS-jeansen är liiiite opraktiska med tanke på att barnet inte ens kommer upp på en stol?Tycker de mörka stela jeansen var omöjliga men armybyxorna är iaf lite bättre.Men för en klätterapa som Noah får man höra många ilskna vrål för att han inte kommer upp. Det är väl det enda minuset. Positiva jag...
    Oj det har jag inte märkt när sonen haft sina på sig, han har lyckats komma upp överallt, men då har vi de ljusa inte de mörka.
  • jompa

Var förresten och vägde min lilla tjej i onsdags. 15 mån gammal är hon 74 lång och väger 9,2kilo.
    Sonen som är snart 3 är 92 lång. Så inga långskånkar här inte

• jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 09:37:33 följande:
    Va? Är dom så stela?? Då vill inte jag ha....
    Tycker inte heller de ljusa är stela.
  • jompa
    NovJenny skrev 2008-08-16 09:43:18 följande:
    Japp, de mörka är liksom i hårt jeans, visst ger de med sig lite men jag tycker även de ljusa jeansen är "för stela" egentligen för min smak. Armybyxorna och de andra som inte är i jeans är dock mycket sköna. Konstigt att bara Noah som inte kommer upp på stolar, har ju haft 3 par liksom, inga är perfekta utan han få kämpa med de alla...Det är ju en del häng på dem så när de sitter så lågt så är det svårt att lyfta på benen för mycket. Någon som förstår?
    Förstår vad du menar.
    Nu har det inte varit något jättehäng på de jag haft till sonen så det är nog därför.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-16 10:00:30 följande:
    Hehe ja det gör ju inget direkt Milo står just nu och hoppar på soffbordet. Annars är köksbordet oxå en stor favorit!

Heja Milo.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10