Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-08 19:12:42 följande:
    Molorea hos batinki
    Hehe men där har jag redan vatt
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 19:13:47 följande:
    Ja, det var en stor lägenhet! Så stort skulle vi behöva bo nu Huset var på 126 kvadrat (parhus, så det var åtminstone bara en halv trädgård att fixa till *s*) och nu bor vi på 88
    Oj hur får ni plats i det?
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-06-08 20:17:45 följande:
    ja så här fint kan det bli Bara en liten bit kvar nu
    Visst blir man förvånad över att det kan bli så rent? Man undrar hur man kunnat bo i skiten! Skrubbade hela badrummet med klorin, både golv o väggar och jäääklar vad det blänkte! Klorin var för övrigt bra till allt, har jag aldrig städat med innan
  • Tjollabolla

Wohoo molo t-shirten från batinki fanns kvar Men vilka lustiga regler dom har, om jag inte hade satt in pengarna senast imorgon OCH skickat en prink screen på det så fösvann beställningen. Tur man var hemma liksom... Fundersam

Vad händer här ikväll? Shoppas det ngt?

• Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 22:14:40 följande:
    eh va?? skummisar... Skaffa kortbetalning då!!
    Ja precis, man kan ju bara välja förskottbetalning, det känns liksom som att dom misstror en direkt tyvärr.
    lillronya skrev 2008-06-08 22:14:40 följande:
    Ja var det inte lite hetsigt? Jag trodde det brukar var så, men tyckte det var konstigt...
    Har aldrig varit med om det innan. Nog för att man brukar sätta in pengar typ direkt när man får mailet, eller iaf samma dag, men man brukar väl ha 5-10 dagar på sig iaf på andra ställen tror jag? Äh, ja betalar alltid med kort eller faktura om man kan välja det...
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 22:18:53 följande:
    Ja, jätteirriterande Jag gjorde en stor beställning och hade tänkt betala på torsdag då jag får a-kassa, men det funkar ju inte så då får det väl vara då.. Det brukar ju alltid gå bra hos andra..
    Men du, maila dom och säg att det är fler än du som reagerat på det! Tycker det kändes väldigt hetsigt och inte alls trevligt. Jag tror det brukar vara 10 dagar på alla andra ställen oavsett om det är rea eller inte.
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-08 22:23:47 följande:
    Jag mailade förut, när jag fått min bekräftelse, och bad om att få betala på torsdag istället. Får väl se om hon går med på det, annars vet jag en som aldrig kommer handla där igen iaf..
    Mig har dom svarat på mitt inbetalningsmail att det är ok och att dom skickar imorgon, det gjorde dom nu för en halvtimma sen, direkt efter att jag skickade det.
    En gång har jag mailat batinki och frågat om jag fick vänta några dagar, tror det var vid rean i julas. Det fick jag om jag betalde in tyo 15 el.20 % av beloppet Förvånad. Ska bli spännande att se vad dom svarar dig. Att få negativt omdömme i denna tråden är nog INTE bra för en nätshopp
  • Tjollabolla
    Tjejtriss skrev 2008-06-09 07:36:33 följande:
    Wohoo! Har fått svar från Batinki och de vill att jag betalar in 150 kr som handpenning och så får jag betala resten på torsdag!
    åh vad bra! Fast ska jag vara ärlig så tycker jag inte det ska behövas när det bara handlar om 4 dagar...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10