Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Gokväll!

Lillronya, vad fint jag tycker det är när man matchar barnen som du gjort med idaT i BT, så sött!

• gosmamman
    J essica skrev 2008-06-15 20:25:04 följande:
    halloj tjejer Hemkommer från meandi party. Blidde kakelklänning+scarf, rosa grönrandiga byxor och rosa tillhörande tröja/jacka till Linnea, Kakeltunika till mig och tshirt med husvagnar till Kevvan.
    Vad ni shoppar me&i, är dte mkt rea hos dom nu eller?
  • gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-15 20:35:15 följande:
    Japp, japp! Rea är det.
    Ja, det blir lite mkt pyamas om det är samma på hela. Jag tycker det är så fint också när båda har brunt och  en annan färg till och då olika färger.

Skulle vilja ha apbaggysar till båda töserna och olika överdelar sen (överdelar har dom ifs redan)
  • gosmamman
    Infinite Joy skrev 2008-06-15 20:43:49 följande:
    Eftersom ni pratar ot så ska jag fråga en sak.... vet inte riktigt vad me&i är och inte heller gangstar..... vilket märke är "bäst" tycker ni?
    Me&i är ganska mycket retro i stuket och mycket färger. Bra kvalité på det mesta.

Gangstar har jag ingen erfarenhet av men jag tror att det är lite tuffare kläder.
  • gosmamman
    mortillsju skrev 2008-06-15 22:03:59 följande:
    Åhhh jag som tycer turkost är en sån fin flickig färg
    Jag skulle kunna ha turkost men mannen min skulle fråga om jag var blind och säga att det är så blått det kan bli, vi är alltis oense om färger och skäller om vem som är mest färgblind av oss.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-15 22:21:02 följande:
    Øvrig verden incl. Grønland: Fast pris på 210 DKK. Er købesummen over 2500 DKK. sendes der fragtfrit.
    NÄÄÄÄ, fy fan vad dyrt. Då är det bara att släppa dom Gråter, då kvittar det ju att det var rea och allt.

Dom hade ju brun/vit randiga och orange/rosa randiga i stl 92, jag går nog nästan sönder och tappade all shopping sug.

Sverige tar ju aldrig så dyrt till utlandet ju, varför ska dom va så dyra Skrikandes
  • gosmamman
    Angelinah skrev 2008-06-15 22:26:37 följande:
    Hej tjejer!Hoppas ni alla njuter i fulla drag av sommaren... Här börjar man sakta komma tillbaka till "livet" efter allt som hänt... Fick besked från rättsmedicin och mamma gick bort på morsdag, måste varit precis efter jag pratat med henne i telefon.. Och på Onsdag har vi systrar avsked på Karolinska.. Blir sorgligt och väldigt jobbigt men vackert..Har varit några dagar nere i Varberg med familjen nu och jag har faktiskt hoppat lite.. Tyder på att jag börjar återhämta mig Tack för alla värmande ord och hälsningar.. Ni är underbara allihopa!!  *STOR KRAM PÅ ER*
    Skönt att saker och ting går åt rätt hål, vi tänker på dig och din familj. *Kramar i massor*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10