Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-06-11 00:08:33 följande:
    jojoa75  så fin tjejen är och underbara kattungar
    Tack! Å ja, de är så gosiga.. Sitter där ofta o bara myser med dom, så goa!
    mortillsju skrev 2008-06-11 00:12:45 följande:
    Sov gott alla! Nu har jag agat rätt på 15-åringen så hon kommer hem så nu kan jag sova!Ses i morgon.

FY, det där ser inte jag fram emot... att barnen hittar på sånt där bus

Så här går det när man läser ikapp o vill kommentera.. Nu har jag pladdrat med mig själv nästan en hel sida!

Gonatt alla!
  • jojoa75

Gomorron!
    Sovit länge idag eftersom jag ska jobba inatt.
    Kul post i lådan idag!
    Svartvit katvig hoodtröja o röd kikkid tshirtklänning från freshmilk
    Cerisa småfolk shorts YES så snabbt det gick!!!!!!! från ajabaja
    o så en småfolk tröja från T, korven. Men hon har skickat fel tröja... O jag som tänkt att Lucas skulle ha med den till Öland i helgen till ett kalas ifall det blev sånt här tråkigt väder..

• jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-06-11 13:02:05 följande:
    Godmorgon alla! Maia sover fortfarande...hon verkar inte ha någon energi alls Läkaren ringde då han hade tittat på hennes bilder från lungröntgen och han kunde se att hennes bronkväggar var förtjockade, vilket då förklarar hennes andingsproblem. Ännu ett tecken på astma. Men jag är själv inte fullt övertygad om det än...vill se vad 24h-ekg:t visar sen.Är det någon riktigt rolig rea någonstans? (freshmilks har jag redan kikat på)Jojoa - Vart på Öland ska ni?? Vi är ju här hela tiden nu (har fått mobilt bredband )
    usch vad jobbigt för er, men skönt samtidigt att det börjar komma lite svar..

Min sambo o barnen ska till Köpingsvik, hans föräldrar bor där. Jag ska vara hemma dock..
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-06-11 13:40:46 följande:
    nej vad synd Hade ju varit skoj o ses igen
    Ja verkligen!
    Vi åker alla upp en vecka i sommar, är du kvar då så bokar vi en dejt! Vi kan ju kanske gå på eleraff i Borgholm, sambon blir nog glad att slippa
  • jojoa75
    Zvartaliljan skrev 2008-06-11 14:19:48 följande:
    Jag bor här hela sommaren I Saxnäs ganska nära brofästet. Träffas gärna i Borgholm någon dag
    OK, då bestämmer vi det! Vet inte exakt när vi ska åka än, men träffas ska vi!!! O Emma ska få träffa Maia, hon har ju sett en massa bilder av henne (o alla andra här inne), ska bli kul att se om hon känner igen icka kanin (flicka med kaniner).
    Buttelina skrev 2008-06-11 14:17:34 följande:
    vi får också ta en dejt nån dag.. vi bor ju inte så långt från varandra
    Ja gärna! Ska kolla av schemat o så åker jag ner en dag, kanske även med lollypop o lillronya (samåkning = bättre för miljön har jag hört )
  • jojoa75

buttelina

FYRA praktiska garderober!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis

• jojoa75
    lillronya skrev 2008-06-11 14:30:41 följande:
    Ooooooo vad roligt! Jag fick också vara med!
    lollypop skrev 2008-06-11 14:31:32 följande:
    Me too!
    Samordna det med nån rea därnere i Malmö kanske?
    Buttelina skrev 2008-06-11 14:33:32 följande:
    samåkning är super
    Har förstått det Hojta när du tror att det är mkt rea därnere så kommer vi nv-skåningar på studs
  • jojoa75
    SmillaMilla skrev 2008-06-11 14:50:34 följande:
    Småfolks shorts vart hittar jag sådana?
    Ring till ajabaja!
    Eller så skulle elvasmåtroll visst lägga upp några i webshopen.. mailade dom om det för några dar sen o ville veta vilka färger o ville beställa, men har ännu inte fått svar. Så jag vet inte vilka färger eller strl de kommer att ha. Jag beställde på ajabaja istället!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10