Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

OT- kan man se när någon annan medlem på FL varit inloggad senast genom att besöka dennes sida? Är så nyfiken på min kompis som ska föda när som helst... Vill inte hålla på att ringa och tjata
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    CamillaJ skrev 2008-06-08 20:45:33 följande:
    Om du går in på medlem och skriver in Alias.. så står det när den visar bild och alias när hon senast var inne.. innan du trycker in dej på dennes sida
    lillronya skrev 2008-06-08 20:46:24 följande:
    Om du söker henne på fliken, längst upp på denna sidan, som heter medlem.
    jompa skrev 2008-06-08 20:46:07 följande:
    Om du går på medlemmar och söker på namnet får du upp dem och kan se när de loggade in senast.
     TACK!
    maggan75 skrev 2008-06-08 20:46:33 följande:
    ingen som vet
     Normala till ngt större. Min kille kan fortfarande ha sin (om jag skulle testa ) och han har gått upp en storlek i de flesta andra kläder.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    havsvind skrev 2008-06-08 21:02:33 följande:
    Hej alla shoppingglada!Jag var inne här och presenterade mig för en sisådär fyra månader sedan. Trodde att jag skulle få all tid i världen att hänga i trådar som denna och handla på nätet, men icke! Min dotter fick kolik och jag har tillbringat några månader med att bära och gunga... Men nu är hon som en dröm och jag ska ta igen all min förlorade shoppingtid.Lite kort om mig...Är strax över trettio, gift och bor i hus. Älskar att vara mammaledig och att shoppa, gärna på nätet. Favoritmärken: Molo, Småfolk och Mini-nümph. Var inne och kollade i bildtråden och såg att flera varit och shoppat på Molos lagersalg!!! Var har ni varit? I Danmark?? Har de utförsäljningar varje säsong?
    Välkommen tillbaka! Kolik är inget kul. Då har du massa att shoppa igen nu då
    Molos lagersalg är i Danmark och är så vitt jag förstått 2 ggr per år.
    gosmamman skrev 2008-06-08 21:04:41 följande:
    Ja just ja, måste stolt berätta att bebben hade sin första heltorra dag idag Inte en droppe kiss varken på golv eller i blöjan. Tom nattblöjan var torr så hon kisade direkt på morgonen *stolt* iofs så ligger vi långt bakom storasyster när jag tänker tillbaka på hennes potträning men för att vara bebben är det mkt bra.
     Stora tjejen nu!
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 21:05:49 följande:
    Hej tjejer!! Hoppas alla mår bra... Puffar lite för min fråga ang rea på molo (bortsett batinki).... Nån som vet nåt som inte jag vet
    Var det poetrybyxorna du var ute efter? Vilken storlek?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 21:11:00 följande:
    80 ska det vara!
    ok. Återkommer om jag hittar några
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 21:11:00 följande:
    80 ska det vara!
    Äsch, hittar ju bara till ord pris
    jompa skrev 2008-06-08 21:11:03 följande:
    Ikväll har vi en liten premiär här hemma. M har fått somna i stora sängen ikväll, inte spjälsängen utan hennes nya stora säng Vi måste ju prova och se om detta kan lösa hennes sömnproblem, för snart går vi under här hemma.Jag har ju henne dygnet runt på mig känns det som eftersom hon är sååå mammig och ska vara nära nära hela tiden.
     Håller tummarna för att det funkar och att hon gillar sin nya säng.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    havsvind skrev 2008-06-08 21:19:02 följande:
    Vad snabbt det går här i tråden!! Och tack för alla välkomnanden, det värmer! Vet du var någonstans i Danmark?
    Någonstans utanför Köpenhamn. Butte här har stenkoll. Hon har varit där
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-08 21:21:29 följande:
    här är det i strl 104.. ser inte så stort ut men det putar liksom ut under armhålorna
     Sötisen! Ser ut som om du fick tag på de där byxorna. Var det inte dem du jagade förut?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 21:21:22 följande:
    Duntoffla: tack söta du för hjälpen iaf Jag får ta de t ordinarie... Har ju fyndat så mycket annat på sista tiden
    På Poppen är det ju i alla fall fraktfritt och finns i 80
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Här är man iväg och fixar lite kvällssnacks och vips har man flera sidor att läsa igen. Inte som igår då tråden var död hela dagen

Camilla- jag har sett badskor någonstans. Ge mig ngn minut så ska jag komma på var...

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Camilla- här finns några. De är ju inte supersnygga direkt men troligen funktionella

http://pippilotta.jetshop.se/ShowProduct.aspx?prodid=1619&cat=310
    jompa skrev 2008-06-08 21:51:09 följande:
    Nä tjejer är helt slut så nu ska jag gå och knoppa, syns imorgon Natti natti.
    Go natt!

Jen- Du har ju massa fint att vänta på. Det märks att du velat shoppa tjejgrejer ett tag nu
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10