Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-06-26 22:19:27 följande:
    Ja & jag känner mig lite ensam för att jag inte gillar dem Men lika bra det, jag har ju ändå köpstopp
    Du verkar vara i gott sällskap här i tråden iaf

Nu ska jag fixa lite med min lilla hobbyfirma och sen hoppa i säng. Shoppa väl tjejer! Godnatt!
  • isold2003
    gosmamman skrev 2008-06-26 22:20:19 följande:
    VAAAA! rear dom NU Jag som köpte till fullpris i tisdags .Jag tycker moa o max är jättemysig just nu och hittade en hel del jag vill ha till bebben (men några till storan också faktiskt). Jag tyckte inte om när dom hade den där stora lokalen brevid exit, blev så omysig och tom på ngt vis
    Jag vet inte om de rear VV men de hade reaannons idag iaf.
  • isold2003

God kväll! Kikar in från jobbet Oskyldig Ska kika igenom bildtråden men kommer nog mest att smygläsa tråden ikväll. Hoppas att ni har en mysig fredag!

• isold2003
    Infinite Joy skrev 2008-06-27 20:31:57 följande:
    God kväll damer!Fy, vad läskigt med en orm i toaletten och fyy vad hemskt att slå ihjäl den.... hade också fått panik. Känns som om det där bara är historier man läser om, men nu kanske man måste börja inspektera toan innan man sätter sig.Jag kastar mig direkt på en ot-fråga. Någon som har NS hoodjacka?
    Japp, vilken modell undrar du över? Har alla
    Angelinah skrev 2008-06-27 20:57:35 följande:
    Nu har jag en svår fråga..Vi har begravning den 8:e för mamma.. Vet inte alls vad barnen och jag ska ha på oss.. Mamma va inte en stel person av kostym typ så hon skulle absolut inte velat ha helsvart eller sånt..Hennes garderob bestod av plottriga mönster i massa olika färger *älskade tokiga mamma*Nån som har nåt tips? Sonen kommer vägra blommor och mönster så han får ta en skjorta och byxor bara.. men vi tjejer... VAD ska vi ha på oss???
    Oj vad svårt. Fina sommarklänningar? Det skulle jag kunna tänka mig själv till en sommarbegravning av en älskad familjemedlem. Usch att behöva tänka på såna saker alls. *kramar om*
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-27 21:26:46 följande:
    du vet inte om slitage har nannou som jag efterfrågar ovan?

Jag tror inte hon har de grå men är inte säker. Maila henne och fråga.

Infinite Joy skrev 2008-06-27 21:26:17 följande:
    isold: tror den heter chimney. Har blivit NS-besatt.... finns det i ditt galleri?
    Jag har visst bara wct:n i mitt bildgalleri. Menar du årets beige eller röda modell med sömmarna utanpå? Eller förra årets röda eller blå?
  • isold2003
    Infinite Joy skrev 2008-06-27 21:35:06 följande:
    Ja årets som finns i röd och latte.
    De har jag till båda pojkarna, vad undrar du?
  • isold2003
    Infinite Joy skrev 2008-06-27 21:42:59 följande:
    isold: ville bara se "vanliga" bilder. Vilka färger har du?
    Jag kan ta bilder på pojkarna imorgon, är på jobbet nu. Lillkillen har röd och stora killen har latte. De är jättefina på, supernöjd med dem!
  • isold2003
    Angelinah skrev 2008-06-27 22:31:22 följande:
    Här är min mamma... Min fina härliga mamma  bilden är tagen strax innan jag föddes,  mamma trivdes inte i sitt nya åldrande ansikte (hade aldrig fått visa henne på äldre dar).. Jag tyckte självklart hon var den finaste mamman i världen.. trots rynkor och dyl..  Hon själv fann sig dock aldrig i det..  Tokiga mamma, du finns i mitt hjärta för alltid.. 
    Ni är lika! Vilken fin bild!
  • isold2003

Godkväll! Idag har vi varit på utflykt igen och haft det härligt i solen  La in OT bilder i bildtråden men de var ju beställda av Infinite joy så jag hoppas at det är ok. Är sugen på att shoppa lite Moonkids på Rackamaja, får se om det blir en beställning innan kvällen är slut

Zvartaliljan, jag förstår att du har mkt grönt i Maias garderob, hon är superfin i grönt!

Tjollabolla, vilken härlig kombo med Småfolk och Lindex!

Loveliva, fin syskonbild! Så det blev orange mjukisar iaf

Infinite joy, härliga bilder på dina fina barn!

Belladonna, så söt Tara var i den rosa kombon!

• isold2003

Butte, så fin Bia är i Nanoou! Den grå är ju helt underbar!!

jompa skrev 2008-06-28 19:36:59 följande:
    Nån som har nåt tips på munkjacka utan luva, är nästan desperat nu till tjejen, hade ju räknat med att jag skulle köpa en idag, men de var ju helt slut Hon har bara en kofta, stickad och sen sin fleece, men den är för varm ibland.
    Meandi på T? Deras ziptröjor är jättefina tycker jag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10