Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nikki2006 skrev 2008-07-11 14:57:51 följande:
    Är det bara jag som tycker att det är super kul att lägga ut på t? jag brukar ha ungefär 20 saker på gång varje månad. Tycker det är värsta kicken att se folk buda på mina saker
    ja när sakerna väl är ute är det jättekul! Men upplägget tar tid... men så brukar jag ha 40 auktioner med, jag blir helt matt, fniss!
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-11 17:27:51 följande:
    Suck.. Jag blir knäpp Skulle lägga till en bodysuit åt Angelinah på Ziggyz och betala den via Paypal. Betalningen gick igenom och pengarna är reserverade på kortet, men de kan inte se dem.. så de vill dra pengar själva från kortet och det går jag inte med på. Det är ju redan 250 kr borta
    fast om ingen tar pengarna så brukar man få tillbaka dem efter 3 dagar från banken. Ring banken o kolla på måndag.
  • Damien och Adrian
    trolla81 skrev 2008-07-11 18:02:16 följande:
    hallå! ingen som vet var ja kan hitta molos ytterkläder till bra pris???
    rackamaja säljer vinteroveraller.

Jag ahr fått hem min nu, ska öppna paketet o plåta .
  • Damien och Adrian

Åh vad fin Damiens nya ärtgröna vinteroverall är *kär* (BT)

Den är ganska stor, stlk 86 och rymlig, han har ju bara 80 nu, men det är långt kvar till vintern...

• Damien och Adrian
    terezita skrev 2008-07-11 19:10:38 följande:
    e lite uppspelt... snart kommer dom och hämtar upp oss då vi ska ut på bio och se på mamma mia som har premiär idag och jag har så höga förväntningar på den så jag hoppas den e bra!!
    ja det hoppas jag med, du får tala om ifall du gillade den (om du inte redan gjort det, jag läser bakifrån i tråden)
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-07-11 23:29:58 följande:
    någon som har en bra bild på sitt barn i katvigs velourjacka??
  • Damien och Adrian
    Emmsan skrev 2008-07-12 10:53:58 följande:
    tack för fina bilder på katvigs velour jacka.. tvekar lite m storleken till mina stora killar bara de har ju 104 o 110 i vanliga fall o det är de enda storlekarna jag har hittat så nu hoppas jag på att ni säger att de är ngt stora i storleken???eller?samt vaaaaaaar hittar jag molos nya fina "regnbågskläder"???????
    de ÄR stora i storleken.

poppilopp har regnbågskläderna
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2008-07-12 11:42:54 följande:
    Haha jag som inte skulle köpa fler suits www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6837...www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6837...www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6837...www.tradera.com/auction/auction.aspx kunde ju bara inte låta bliiii
    jag funderade länge men avstod. Grattis!
  • Damien och Adrian

Min lilla modell är verkligen van vid kameran, rena posen han låg inne med idag när jag plåtade dagens outfit.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10