• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-18 17:07:21 följande:
    God eftermiddag!Tillbaka efter en dag på stan tillsammans med Jompa. Lite shopping blev det allt Jompa- tack för idag! Det löste sig med krisandet Tyvärr lossnade en skurvj*vel på Buggan så nu ska sambon få laga vagn när han kommer hem.Vad händer här då?
    Blev utslängd när jag skulle skriva ett meddelande

Tack själv tjejen. Tråkigt med vagnen, hoppas det fixar sig.

Ska se om nån modell vill prova kläder
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-18 18:13:21 följande:
    Hej på er! Var inne på Toddler och skulle se om dom fått in Nova Star, men det hade dom inte. Nån som har dom vidare jeansen? Eller finns det nån NS tråd? Ska beställa men velar om vilka...Gahh ska vi behöva vänta ÄNNU längre på lurvarna!!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m34203770.html
    Här är NS tråden.

Butte: Fina ungar i BT

Nu behöver jag er hjälp: Söker Molos orange/röd randiga tröja i stl 74 och Katvigs chessprint tröja i orange rosa stl 74 eller 80.
    Och Molos Domino tröja med randiga ärmar stl 92 i junior.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-08-18 18:36:40 följande:
    tack batinkielvasmåtroll och rackamaja finns väl det du önskar?
    Tack men hittar inte chessprintet nånstans i rätt stl.
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-18 18:40:08 följande:
    Har buggan pajat?
    Tjenare

Hur går det med din Bugga, får du reklamera den??
  • jompa

Ni tjejer som har koll på det mesta, en sulky med hyfsat bra liggläge, behöver en till dagis så jag ska leta på blocket men vilket märke ska jag leta efter och vad heter de?

• jompa
    Preggi skrev 2008-08-18 21:07:35 följande:
    Godkväll! En trött mamma kikar in efter första dagen på jobbet... Jompa, såg i BT att du köpte NS lurven. Hur kändes den? Du klämde väl på den åt mig med? Camilla, guud vad fina killar i NS. De grå är ju jättesnygga. Jag tänkte ta dom jag med men jag visste inte vad jag skulle matcha till.. Tjolla, hur gick det första dagen på dagis? Hilti, vilka söta pojkar!
    Ja jag klämde på den massor och jag gillar den
    Den vinner i hästlängder med tanke på att den står emot vinden, jämför man med Molos lurv som är väldigt tunna så känns denna rejälare.
  • jompa
    Preggi skrev 2008-08-18 21:29:11 följande:
    Det kändes faktiskt lite kul men ovant och massor med nytt att få in i huvet samtidigt som man ska komma ihåg vad alla hette osv. Men det kändes bra de känns som det är bra stämning och så. Min engelska känns helt ok det kommer verkligen tillbaka fort.. På dagis går det bra med allt utom maten. Matilda äter tydligen ingenting varken till lunch eller mellis. Det känns mindre bra men hon är tydligen vid gott mod hela dagen ändå. Fröknarna sa att vi får se hur det blir med maten om det inte blir nån skillnad skulle vi hitta på nån lösning. Skönt att det gick bra på dagis! Tror han kommer gilla det, busa hela dagen med en massa kompisar...
    Den kostar 450 som överallt annars och den köpte jag till P, vet inte vad M ska ha riktigt, skulle vilja ha nån annan som är vindtät.
  • jompa

God morgon tjejer

Dagis dax för ungarna. Min lilla tjej är nu stor *snyftar*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10