Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Äh, jag har också fula Foppa-kopior. Asfula men mycket bra att ha hemma i trädgården. SKulle dock aldrig ha dem på stan

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 21:57:51 följande:
    tack men jag högg på eleraff
    Same same but different! så länge det är samma pris och fraktfritt
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 22:05:26 följande:
    precis! Jag gillar eleraff... jag har fått så jäkla bra service av henne flera gånger så jag "stödköper" gärna där
    Man har ju verkligen sina favoriter. Min är Rackamaja men de har ju frakt där. Annars ligger Poppen nära till hands.
    jojoa75 skrev 2008-06-08 22:04:21 följande:
    Buttelina:den som du har kontakt med på Tradera, är det en korv måntro?Den kontakten skulle jag oxå vilja ta del av
    Ja, mycket saker där
    Malo skrev 2008-06-08 21:59:12 följande:
    Hur är katvigs bodysuits med korta ben i storlekarna? Behöver panikshoppa några till bebis på ungefär 4,5 kg och 56 cm lång som ska passa nu. Funkar stl 62 eller blir de stora?
     Jag tror 62 blir perfekt. Jag har en storlek större i Katvigs sommarsuit.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    havsvind skrev 2008-06-08 22:08:24 följande:
    Ursäkta om jag är frågvis, men är det rätt adress?
     Nope... den rätta är www.molo-kids.com

Maila bara till dem och säg att du vill ha nyhetsbrevet. Finns inget speciellt ställe att anmäla på

Svisch- Gud vad söt din tös är i Molos! Gillar båda men den översta är verkligen ovanlig.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 22:11:05 följande:
    Duntoffla: poppiloppen ÄR bra!
    Konstigt nog har jag bara handlat där ett par gånger. För nära helt enkelt. Roligare att köpa på webben och jag tycker det är onödigt för henne att skicka när jag bor så nära. Lite bängt kanske?

Måste säga att jag tycker de flesta butiker är bra. Med ngt undantag kanske..
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2008-06-08 22:16:33 följande:
    Du o jag Jag älskar dom, tog ett tag dock innan jag vande mig vid att titta ner o se dom där sakerna på fötterna, men åh sen blev jag kär Står o går så mycket på jobb, måste ju stå vid varje liten grej som ska göras med bebisarna på jobb, de ligger ju antingen i kuvöser eller sängar o varje liten grej för med sig många andra grejor så varje gång man står o gör nåt så tar det så lång tid innan man kan ändra arbetsställning. Vi får dock inte ha crocs på jobb (foppatofflor), den statiska elektriciteten gör att bebisarnas respiratorer kan stängas av o det är ju inte så bra Därför använder jag dom hemma, så mycket jag kan för att avlasta fötter, ben o rygg hemma oxå. Har ecco sandaler på jobb.
    Just det, det där hörde jag. har ju en kompis som sysslar med samma sak som du. Hon hade såna först men sen förbjöds dem.
    Jen80 skrev 2008-06-08 22:19:43 följande:
    Duntoffla: Ja, det märks nog . Mina stackars pojkar har jag nästan totalt slutat shoppa till ... Usch, blir dyrt till hösten när det ska shoppas till allihop. Hur har man råd att ha tre barn egentligen ?!?? Åh, låter som en jättefin kombo!! Men de byxorna tror jag inte sitter så fint på Ava än. Hon måste nog växa lite, för det känns som att en sån liten nästan försvinner i de byxorna. Har ett par i andra färger här hemma i stl 56 och de sitter inte alls bra på henne. Men annars är de ju superfina!Men är den så stor?!? Då kanske 56 är alldeles för stort för Ava? Fast alla hennes sommarsuitar i stl 56 är för stora tyvärr. Men det blir väl en lång sommar !
    Haha...lite sent påtänkt kanske? Killarna har väl massa kläder hemma redan. jag förstår dig, skulle tokshoppa om jag fick en tjej. Jag hoppas verkligen min kompis är inne och föder nu och får en tjej som jag kan shoppa till. tror dock det blir en liten kille.
    Älskade Noel
  • Duntoffla

Nu ska jag lägga mig och läsa lite.

go natt tjejer!

Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-08 22:52:12 följande:
    äpplen? hörde jag äpplen?? Gröna mån'tro?? *nu vakna Skatt mamman till liv* God kväll på er Haft en lång helg m syster och bror fr Göteborg sååå underbart Läst lite ur kvällens tråd, måste va sjuk men inget lockar fr Batinki... inget Molo lockar alls just nu faktisgt vilket har varit favvo märket alla kategorier bra länge.... Köpte inte ens ngt fr Freshmilk under helgen *måste kolla febern*  Är rätt mätt på det mesta faktisgt, trist men sant... Det är nog bara Småfolk som drar lite i VISAkortet 

App app app! Ta nu inte alla bra storlekar med gröna äpplen! *håller koll jag med* Det kommer bli catfight sen *vässar klorna*
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-08 22:57:27 följande:
    fast vi e nog inte ute efter samma stl va?!? *hoppas*
     nja...kanske. tror jag måste ha ngn storlek större än jag haft förut i alla fall.

Hmm...sova var det ju ja. Gör ett nytt försök.

Go natt igen...
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Lina med Liten skrev 2008-06-08 22:58:36 följande:
    det går väl nästan ner 2 noel i skattens kläder väl??
    Har du sett min lilla Buddha? Nja...92 är lite för stort i alla fall. Möjligen 86 i body men T-shirts är det 74/80 som gäller
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10