jojoa75 skrev 2008-06-08 22:16:33 följande:
Du o jag Jag älskar dom, tog ett tag dock innan jag vande mig vid att titta ner o se dom där sakerna på fötterna, men åh sen blev jag kär Står o går så mycket på jobb, måste ju stå vid varje liten grej som ska göras med bebisarna på jobb, de ligger ju antingen i kuvöser eller sängar o varje liten grej för med sig många andra grejor så varje gång man står o gör nåt så tar det så lång tid innan man kan ändra arbetsställning. Vi får dock inte ha crocs på jobb (foppatofflor), den statiska elektriciteten gör att bebisarnas respiratorer kan stängas av o det är ju inte så bra Därför använder jag dom hemma, så mycket jag kan för att avlasta fötter, ben o rygg hemma oxå. Har ecco sandaler på jobb.
Just det, det där hörde jag. har ju en kompis som sysslar med samma sak som du. Hon hade såna först men sen förbjöds dem.
Jen80 skrev 2008-06-08 22:19:43 följande:
Duntoffla: Ja, det märks nog . Mina stackars pojkar har jag nästan totalt slutat shoppa till ... Usch, blir dyrt till hösten när det ska shoppas till allihop. Hur har man råd att ha tre barn egentligen ?!?? Åh, låter som en jättefin kombo!! Men de byxorna tror jag inte sitter så fint på Ava än. Hon måste nog växa lite, för det känns som att en sån liten nästan försvinner i de byxorna. Har ett par i andra färger här hemma i stl 56 och de sitter inte alls bra på henne. Men annars är de ju superfina!Men är den så stor?!? Då kanske 56 är alldeles för stort för Ava? Fast alla hennes sommarsuitar i stl 56 är för stora tyvärr. Men det blir väl en lång sommar !
Haha...lite sent påtänkt kanske?

Killarna har väl massa kläder hemma redan. jag förstår dig, skulle tokshoppa om jag fick en tjej. Jag hoppas verkligen min kompis är inne och föder nu och får en tjej som jag kan shoppa till. tror dock det blir en liten kille.