Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjejtriss skrev 2008-06-10 19:44:41 följande:
    Vi använder citrontvål på våra fläckar. Tycker det är läskigt med för mycket kemikalier när det inte är nödvändigt..
    Just ja va bra att du sa det. Skulle ju fråga dig vart det är du köper ifrån, har glömt va det är för sida - värt att testa!
  • Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2008-06-10 22:58:07 följande:
    VAR finns MAT?? Är de på erbjudande nånstans???????????Kikar in lite snabbt bara, håller på med Tradera för fullt...Funkybaby har 30 % på HJORTH
     på T
  • Fantastiska Skatt

Lina --- hihi, var det den klänningen du menade. Såg den innan och tänkte att det är nog en riktig Thea klänning Superfin kommer hon bli!
    *väntar ff på modellbild i plastisock*

jojoa ---- Underbart kort på Emma - tur att jag inte blundade

belladona --- jackan passade ju jättebra !!

• Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-10 23:05:56 följande:
    God kväll! oops! Man råkar så lätt!
    Skatten vaknade 20,30 och har varit helt hysterisk - alltså så man blir riktigt orolig, fick knappt luft Så det va inte riktigt läge att hänga på T om man säger så (Tror den skulle va för stor ändå) Men såg att jompa vann den så då kändes d lite bättre iaf
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-10 23:14:59 följande:
    Oj, vad hände med mitt svar? Det hamnade i citatet..

Vet inte förhoppningsvis bara mardröm och kanske rädd för att somna om?? tog 2 tim innan han somnade helt utmattad stackarn men sovit lugnt sedan dess iaf.

Ja hade det varit den andra jackan som du oxå är ute efter då hade gubben fått bevaka T Denna gjorde inte lika mkt. Hmm tror den landa på 360 el nåt - kanonpris iaf!
  • Fantastiska Skatt

Nu är jag helt mör i hôvve och tackar för ikväll!

Sov gott på er!

• Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-06-10 23:22:34 följande:
    Men lilla skatten då! Ibland förstår man inte vad det är.Jaså är du också på jakt efter den jackan? Du vet att den finns på rea i DK va? *suktar*
    Varför spökar jag? hooo hooo

Njae, på jakt och på jakt men skulle ju inte tacka nej om den reas  Himla fin är den och verkar praktisg men tyvärr sitter ju luvan fast *läskigt m klättrande barn*
  • Fantastiska Skatt

Nä men jag har tydligen redan släckt lampan så jag loggar väl ut då

Natti!

• Fantastiska Skatt

God förmiddag!!

Paketen kom inte idag heller - vart har de tagit vägen

ängeln --- Den mattan va ju perfekt!! Sambon såg bilderna på Milos rum för ett tag sedan och tyckte absolut att Skatten skulle ha det så när vi fixar hans rum. Hahaha, jag som inte ens vågat komma m förslaget så föreslog han det själv när han tjuvkikat över axeln på mig

Snart har halva tråden "Molo stars" (sambons uttryck) på barnens väggar

Tjolla --- jag kommer mer än gärna och hämtar gostrollet ett tag - håll ut bara så slänger jag mig i bilen

Nu ska jag läsa tillbaks lite o se vad jag missat

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10