Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-09 22:45:07 följande:
    måste bara visa fina villervalla killen sorry ot
    Fina fina lillebror!
  • isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-09 22:50:44 följande:
    haha, ja glöm nu inte det isold: vilka fina grabbar i bildtråden! Söt din lille grabb var i molos bilar
    lollypop skrev 2008-06-09 22:51:06 följande:
    isold:Fina killarna (i BT) 
    Duntoffla skrev 2008-06-09 22:52:53 följande:
    Isold- fina fina killar i Molos bilar och MAT! (när du beställer från Ana-luca-brukar du betala fullfrakt eller skickar de även mot vikt?) Sitter här och mailar för fulla muggar!
    Tack! Jag betalar full frakt från AnnaLuca, det var 50 dkr förut men de har höjt lite tyvärr. Brukar beställa några plagg så blir det inte så farligt iaf
  • isold2003
    Infinite Joy skrev 2008-06-09 22:55:56 följande:
    isold: fina bilbilder, skoj att se de på ett "stående" barn. Är löjligt förtjust i bilarna jag med....
    Tack! Jag var skeptisk till dem från början, tyckte de såg så plottriga ut, men är supernöjd med dem nu. Lillkillen vill ha linnet på sig varje dag

Nu ska jag hoppa i säng. Godnatt och shoppa väl tjejer!
  • isold2003

God kväll! Bänkad i soffan efter en tur ute i spåret. Shoppingsugen ikväll! Det behövs ju inte så mkt i lådorna tyvärr men något litet kanske  

Åh så mkt fina barn i bildtråden!

Jojoa75, vilken söt tjej som spelar wii med pappa

Terezita, snygg vagn! Med fina pojkar i förstås. Din stora kille är så himla tuff i sina solglasögon!

Lina, fina råååsa kläder till lilltjejen! Fint!

Skatten, härligt glad pojke i aptröjan

Duntoffla, lillkillen ser nöjd ut i fina molostjärnorna. Snygg kombo!

Lilronya, superfina färger på Anjelin, passar henne perfekt det linnet!

Preggi, fina småfolkstjejer!

Ängeln, jättefin kombo med NS och Homie westh. Hur är de i kvaliteten? Har inte provat dem (HW alltså)

• isold2003
    jompa skrev 2008-06-10 20:22:11 följande:
    Hej tjejerArrrgggghhhh mannen är borta för att se på fotboll och jag har lagt båda ungarna, inte ens en halvtimme har M sovit och redan har jag fått gå in två ggr. Kommer inte få se nåt av matchen alls I alla fall fina fina barn i BT.www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=6632...www.tradera.com/auction/auction.aspx hem dessa
    Godkväll! Men lilltjejen då, nu är det dags att låta mamma vila lite *förmanar* Hoppas att hon lugnar sig snart. Bra köp! så billigt du fick dem! Vill fortfarande ha den härliga tröjan till lillkillen.
  • isold2003
    jompa skrev 2008-06-10 20:32:43 följande:
    Butte: Hur har det gått med banken???????? Nyfis och vill se bilder ju på huset Själv har jag blivit erbjuden ett jobb idag Men jag sitter i en jobbig sits med tre st intressanta jobb som ser lovande ut, vet inte hur jag ska göra.

Åh vad kul! Bara att välja och raka då

Butte, det här har jag helt missat, ska ni köpa stuga?

• isold2003

Shoppade ett Mololinne till lillkillen. Tänk att det alltid behövs Verktyg med kalsonger till blev det. Och så en Mini rodini monstertröja till stora killen.

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-06-10 21:02:48 följande:
    ja en fin sommarstuga
    Vad kul! Hoppas att allt går i lås nu då
  • isold2003
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 21:07:30 följande:
    Såå massa Molo utlaggt på T som jag måste skiljas ifrån. *AJ AJ AJ i Tjollas Molo hjärta* Ska kika lite på fotbollen!
    Duktigt! Håller tummarna för att du får bra betalt nu också.
    CamillaJ skrev 2008-06-10 21:17:04 följande:
    God kväll tjejer ((Mitt i fotbollen)) Idag har jag varit på lite möten osv träffat en massa nya männiksor jätte skoj nu när man är ja nästan nyinflyttad hehe ..Ingen shopping här idag heller men har fått massor av mejl om alla härliga sommar-reor Har inte läst tråden nu men antar att många shoppat idag?Usch jag har lite smått panik helt OT nu men fixade tabletter idag som jag ska ta för att skjuta upp mensen då den är beräknad nu när vi åker tilll cypern och jag vill inte ha den när jag är där men nu när jag läst om tabletterna så blir jag skit skraj för de alla skriver om biverkningarna.. nån här inne som har tagit såna? Förlåt så hemskt mycket för helt OT!!!
    Godkväll! Har tyvärr ingen erfarenhet av såna piller.
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 21:26:23 följande:
    God kväll! Bara jag som tycker att det räcker m ett öga på fotbollen (det andra här)
    Godkväll! Jag sitter hellre här än vid tvn.. *duckar*
  • isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-06-10 21:33:17 följande:
    Skönt! Då är jag inte ensam... VAd gör ni ikväll då?? Shoppar ngt??
    Jag shoppade lite på Gucce nyss, har annars legat lite lågt senaste tiden. Du hade shoppat rosa till Thea minsann Jättefina kläder!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10