Inlägg från: Ullis 10 |Visa alla inlägg
  • Ullis 10

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Ngn som har den blå Molotröjan m bilbana o krage? Bild?

• Ullis 10

Undrar oxå - ska de ändra kragen på velourjacka? Suck var i en annan stad o köpte det brunrandiga en strl för stort i höstas så det har blivit hängande. Hoppas nu att det inte blivit för litet istället...

• Ullis 10

Fler än jag som blandat sig i tråden - "är Molo dyrt"? Ska genast sluta upp med detta. Suck.

• Ullis 10

Ullis 10 skrev 2008-06-29 20:36:22 följande:

Fler än jag som blandat sig i tråden - "är Molo dyrt"? Ska genast sluta upp med detta. Suck.
    Citerar mig själv, men såg just att så var fallet. Kääänsligt!
  • Ullis 10

Infinite Joy skrev 2008-06-29 20:50:41 följande:

vad är det för tråd och hur löd utslaget?
    Är de bara jag som tycker att molo hör till de dyrare klädmärkena? heter en tråd på fl som är lite het just nu (därav min kommentar..). TS mfl dislkuterar hur man kan lägga så mkt pengar på barnkläder (som bla jag gör..). Inget viktigt!
  • Ullis 10
    Tjollabolla skrev 2008-06-29 21:03:59 följande:
    Gaha vilka nötter i den tråden! Jag förstår inte varför man inte bara kan få handla det man vill för dom pengarna man har...
    Det jag inte förstår är följande: Jag tar aldrig upp mina inköp med andra, jag har sällan kläder med uppenbart dyr logga över halva magen, ok en del syns om man ska vara ärlig, men inte på Molo t ex. Ändå så provocerar detta så mycket, t ex att lillebror får nya kläder o att jag alltid matchar strumpor o tröjor mm. Ingen verkar dock reta sig på att vi skaffat en liten stuga? TS i den tråden köpte hellre tre par jeans på HM, fine by me! Mitt stora ilandsproblem (utan att vara "rik") är att jag har för många plagg i garderoben, försöker på satsa på sådant jag verkligen tycker om o ha mindre. Och jag skulle aldrig skälla på killarna för att ett Moloplagg fått fläckar (gråter i tvättstugan istället - obs skämt).
  • Ullis 10

J essica skrev 2008-06-29 21:06:00 följande:

Länk please
    Är de bara jag som tycker att molo hör till de lite dyrare klädmärkena?

Kunde ej länka, men tror att detta är den exakta rubriken (under inhandla)
    Var ju oxå tvungen att blanda mig i, men..
  • Ullis 10

Apropå storlekar så gillar jag Molo o Småfolks material då det nästan är lite stretchigt! Passar både min 2-åring (104 cm o 17,5 kg trots serös födoämnesallergi) o min 5-åring (129 cm o 27 kg). Lillebror är lite bredare över ryggen, storebror smal så att man ser varje revben! Hur tycker ni att Småfolks tröjor till mammor är? Tips på någon webshop med fina sådana?

• Ullis 10

Tack för tipset - kikar genast in. Hur är det med storlekarna?Ännu en fråga - vet ni om Eleraff kommer att köra ngn rea på nätet? Bra affär, men just det vet jag att de varit lite dåliga på...
    Urk, flyttade just lillens garderob till hans nya rum, vilket innebar att sambon fick en rejäl inblick i hans garderob, flyr till datorn...

• Ullis 10
    belladona skrev 2008-06-29 22:25:02 följande:
    kan du länka till den ?
    Nej tyvärr, det funkar inte.. Ligger under inhandla...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10