Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Låter bra med Tradera tycker jag. Jag har en hel del liggande som jag ska sälja men trodde inte det var värt det. Hoppas att jag har rätt storlekar som ger lite betalt Ska sticka iväg en sväng med familjen nu, vi ses ikväll!

• isold2003
    Buttelina skrev 2008-07-15 09:29:55 följande:
    ok, då var det konstaterat, du är sjukare än mig kan man inte få en liten fin samlingsbild med alla fina?
    Ja, jag vill också se bild! (Nej, jag kom inte iväg med familjen riktigt än )
    Buttelina skrev 2008-07-15 09:29:05 följande:
    filip07: vilken söt liten grabb, så fin han var i molobodyn och gangstar byxorna smillamilla: underbart söt din tösisold: dina pågar verkar vara så himla goa, din lille son är superfin i molos linnen.
    Tack! T o m maken håller med
  • isold2003
    jompa skrev 2008-07-15 09:30:26 följande:
    Oj så mycket kläder har inte mina barn, alltså var då menar jag. Sonen kanske kommer upp i 4st långbyxor och 4st shorts. Kanske fem eller sex långärmade tröjor och 10st t-shirts. Så när vi åker till Malmö på söndag åker hela garderoben med Har tvätttid dan innan och ska boka även dagen efter vi kommer hem.
    Du är oficiellt trådens bästa hålla-igen-are Mycket imponerad av att du lyckas hänga här så mkt utan att köpa mer!
  • isold2003

Hej igen! Åkte på en liten utflykt med pojkarna i idag, härligt soligt väder! Vi var i Sala och jag hittade till min förvåning en affär som säljer Småfolk. Trodde inte det fanns någon i närheten alls. Tyvärr hade de inte öppnat så jag kunde inte kika men nu vet jag iaf var jag kan tita på dem irl.

Lina, vilken söt Småfolktröja med kossor på! Den har jag inte sett förut.

Loveliva och Preggi, så fina era flickor är i Molos nya blommor. Det är det finaste trycket på Molos höst tycker jag.

Angelinah, vilken härlig bild på dina barn i Kiruna! Och söt Ida i Molo förstås.

• isold2003
    jompa skrev 2008-07-15 16:55:40 följande:
    HejsanTack för sist, kul att ses irl. Du var oförskämt fräsch för att inte ha sovit något Kläderna jag köpte passade perfekt och jag är så nöjd. Glöm inte att hojta till om du ska ha en sån där kväll på Slitage sen när nyheterna kommit, jag kommer gärna
    Tack själv! Vad bra att kläderna passade. Det blir en kväll i höst men vi har inte bokat datum än. Jag lovar att berätta i god tid den här gången
  • isold2003

Jag är också sugen på en bee men min minsta är ju snart 2½ så det känns rätt onödigt. Maken är svårövertalad. Nu ska jag ut och springa en sväng, vi ses ikväll

• isold2003

God kväll! Nu har jag sprungit 15 km, känner mig superduktig  Pojkarna har krupit i säng och det börjar bli lite lugnare här hemma. Hur kan det myllra av barn med bara två stycken? Gud vad de drar igång varandra! De har kul förstås men ibland går det lite väl hett till.

Butte, vad stor Bia har blivit! Kan knappt tro det, känns som det var alldeles nyss han började krypa!

Svisch, vilka fina reafynd! Jag tyckte den fleecen såg fin ut men förstår om du gillar lurven mer

Incommunicando, härlig shopping!! Så fin han kommer att bli lillkillen!

Jojoa75, dina barn verkar ha så roligt ihop, härliga bilder! Hur långt är det mellan dem?

• isold2003

Jag blir så shoppinsugen av att se alla era fina köp i bildtråden men jag ska försöka vänta lite den här säsongen och se vad som behövs. Stora kilen borde växa lite snart, tycker att han har stått stilla rätt länge, vore ju kul att kunna köpa kläder för att det faktiskt behövs istället för att bara för att jag gillar dem för en gångs skull

• isold2003
    Lina med Liten skrev 2008-07-15 21:21:44 följande:
    Ja det gör nästan det.... Fast frågan är om jag orkar gå o hämta VISAkortet Får samla lite kraft här fört
    Tildamamman skrev 2008-07-15 21:23:49 följande:
    Hämta? Är du galen quuuiiina??Post-it-lapp med kortnummer på bredvid datorn är obligatoriskt för shoppinggalna brudar. Tänk om karlskrället skulle åka iväg med kortet och man blir köpsugen???? Lina med Liten skrev 2008-07-15 21:21:44 följande:
    Säger detsamma, hämta VISA kortet? Jag kan mitt kortnummer utantill Oskyldig
  • isold2003
    jompa skrev 2008-07-15 21:28:25 följande:
    Har marinblå och turkos och rosa i stl 80.
    Stopp där, du kan inte sälja alla dotterns kläder!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10