Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tittade som hastigast på Molo på T  - 2 saker slog mig:

1: bl a verktygskläderna har blivit ett dyrt måste för en del nu när säsongen är över (som det brukar bli med Molo)

2. Någon säljer ett par spacebyxor efter en tvätt - jag funderar på om det är så att de är som typiska Moloplagg som är mörka - snabbt tappar färg?

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-15 09:15:25 följande:
    men det är väl booble som säljer dom byxorna? hon är lite galen ibland... säljer efter 1-2 tvättar, lite som angelinah godmorgon alla
    Det gör jag med, men jag bara funderade - de är ju mörka... Har du hunnit tvätta dina Butte?

Verktygskläderna o andra kunde man nästan inte GE bort ett tag. Nu betalar folk vansinniga pengar för det, man borde köpa på sig extra ibland... Fast jag HAR mkt som ska ut snart.
  • Damien och Adrian

Letar efter Molos gula reghnställ - stlk 74/80 och 110. Någon som vet var jag kan hitta dem?

• Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-07-15 10:59:06 följande:
    Letar efter Molos gula reghnställ - stlk 74/80 och 110. Någon som vet var jag kan hitta dem?
    86/92 o 104 går också bra. Någon?
  • Damien och Adrian

Ingen som vet om de gula Molo regnställen? Var de kan köpas - och ni som redan har de - är de bra?

• Damien och Adrian

Generellt: ta en storlek större. Byxorna kan ibland vara samma storlek som barnen har, men det beror på vilken byxa. Tröjor o bodies - gå upp en storlek.

I BT har jag lagt in dagens post o pakethämtning, jösses vad mkt fint jag fått idag!

• Damien och Adrian
    loveliva skrev 2008-07-15 17:50:49 följande:
    incommunicadoFiiiin shopping!!!!
    *lycklig*
    lillronya skrev 2008-07-15 17:50:02 följande:
    incomunicado: Var har du hittat kikkiden? Letar efter en ny till emilio....
    dutchkids
  • Damien och Adrian

Verkligen ingen som vet något om var jag kan köpa Molos gula regnkläder? Frågade tidigare idag o ingen svarade... Gråter

• Damien och Adrian
    Incommunicado skrev 2008-07-15 23:09:31 följande:
    Verkligen ingen som vet något om var jag kan köpa Molos gula regnkläder? Frågade tidigare idag o ingen svarade...
    Hallå?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10