Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-06-11 13:37:16 följande:
    Tack alla som kommenterat klänning o Thea *orkar inte tacka enskilt*Skatten: ja det är inte riktigt samma tjej som du har träffat Men skatten har växt med ju.
    Nej verkligen inte! Jag gosade med en liten liten tjej med mörkbrun kalufs - vad hände liksom
    Jisses vad det går undan.

Kom ett par innan och hämtade en grej vi haft på annons och med sig hade de en liten 7 veckors tjej. Åååå blev så rörd  av detta lilla liv att jag knappt kunde hålla tårarna tillbaka *fånigt känsliga jag*
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:45:39 följande:
    åhh, det är så mysigt! Försöker ni göra syskon nu eller? det är inte alltid så lätt, det tog låååång tid för oss att göra isabel...vi ska hälsa på en LITEN bebis nästa vecka som kom till världen i måndags. vägde 2600 och var 46 lång *yttepytte liten ju*
    Lätt? Nej tack jag vet Skatten och Isabel tog lika lång tid de... jobbiga år.... och ev. syskon har tydligen inte mer bråttom det men men det kommer väl med tiden får man hoppas.

Ja det är yttepytte! Så liten va skattens kusin, man vågade knappt ta i honom - sen kom våran klump på över 4kg
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 13:45:50 följande:
    hon blev stor Åh vad gosigt! Jag är lika löjlig jag-blir helt konstig så fort en microbebis kommer när
    Känns tryggt att jag inte är ensam
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-11 13:55:01 följande:
    tråkigt att tvåan heller inte har bråttom har du några "fel" eller det vill sig bara inte? gjort nån utredning?
    Inte vad jag vet, ingen utredning. två år innan skatten blev till så hade jag mf och kroppen återhämtade sig inte alls - vissa kan ju bli grav. mån efter men efter ett år fick jag hormoner för att komma i balans igen så antar att det har m det att göra. Nu vill det sig nog bara inte. Men den som väntar på ngt gott
    Jag är glad att vi har ett litet mirakel iaf
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-11 13:56:48 följande:
    Skatten: Håller mina tummar för er. Det är ju rätt trevlig på resan dit oxå

Tack!!
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 13:57:41 följande:
    Hörrni jag måste fråga er... Vaccination o förkylning.... DE ska ju inte vaccineras när de är sjuka men en mamma på ÖF sa att det är ok om de inte ä r"nysjuka". Thea är ju på väg att bli frisk. Bara hostan som inte vill släppa riktigt Tänkte kolla vad BVC tycker men vad tycker NI???
    När Skatten fick sista sprutan var han snorig och de sa att om de har feber eller precis blivit förkylda ska man vänta men annars är det ingen fara. Kan bli lite tröttare efteråt bara. Men kolla m bvc ssk för säkerhets skull
  • Fantastiska Skatt
    Lina med Liten skrev 2008-06-11 14:08:45 följande:
    Thea hade i fredags... o vaccinationen (om det nu blir ngn) är i morgon... borde jag vänta igen?
    Jag hade ringt t bvc och förklarat symptomen och hört vad de sa. Kanske kan hon få den senare denna veckan så hon slipper vänta så länge?
  • Fantastiska Skatt
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 14:10:48 följande:
    Jag hade ringt t bvc och förklarat symptomen och hört vad de sa. Kanske kan hon få den senare denna veckan så hon slipper vänta så länge?
    alltså om hon nu är ok förövrigt! Ifall man vill ha fler feberfria dagar innan menar jag.
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-11 14:02:49 följande:
    ja, klart. ett underbart litet vackert mirakel har ni. Min blivande svärson ju
    Tack
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-11 14:12:55 följande:
    gahhhh kontraktskrivningen på stugan blev tidigare. sambon skriver kontrakt NU
    FörvånadSkrattandeFörvånad
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-06-11 14:14:25 följande:
    Grejen är ju den att de kan ju vara snoriga i flera månader, men så länge de inte har feber eller precis blivit sjuka så ska det vara ok enligt mitt bvc.
    Så säger de här med, Skatten va snorig sist och det gick bra.
  • Fantastiska Skatt

Okey Butte, har bläcket torkat snart så vi kan få se bilderna Räcka ut tungan

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10