Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-18 11:45:44 följande:
    angående spojls rea... grejerna är nedsatta.. kolla på varje märkekommer aldrig mer handla hos 1klass. de har en exp avg på 69kr nu
    oj så dyrt, dom krånglade så mkt för mig när jag köpte gitarr suiten så jag hade nästn redan bojkottat dom iaf.
  • gosmamman
    lollypop skrev 2008-06-18 12:00:56 följande:
    Dagens post i BT
    Absolut den finaste molon. 50-tal suiten var det första danska plagg jag köpte och den tokgillade sambon också.
    Den ska jag ha tag i nån gång igen, men kanske byxor el tröja.
  • gosmamman

Nu drog sambon och stortjejjen iväg på cykeltur till kusinen och bebben sover i vagnen så nu ska jag vila lite på soffan *trött*

• gosmamman

Preggi- Gud vad fina dina barn är i småfolks färger, dom verkligen lyser upp.

Precis den kombon på barnen med apor på lilla och katter på stora har jag funderat på till mina töser.
    Matilda var väldigt fin i äpplen också.

• gosmamman

Duntoffla- superfin lillkille i nya jackan, sitter ju urbra på också, skitsnygg verkligen.

• gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-06-18 20:25:30 följande:
       Haha...ja, vi får väl sitta här som gamla mormödrar och tokshoppa danskt till våra barnbarn Åh, snart fotboll!
    Men tänk om våra barn verkligen hatar dessa färglada underbara kläder Förvånad. Tänk så vill dom ha döskallar och flames på sina söner och rosa spets och volang på döttarna *ve o fasa* hur ska vi rädda våra barnbarn då???
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-06-18 20:26:42 följande:
    Ja snart är det dags igen, puhhhh detta är nervöst.
    Nervöst???? här rullar sex and the city hela kvällen, sambon sitter på puben å kollar fotbollen Skrattande
  • gosmamman
    Infinite Joy skrev 2008-06-18 20:51:39 följande:
    Åh, vad mysigt du måste ha. Är det filmen?
    näää, det är ju gamla avsnitt som dom kör i ett marathon i kvällpå 3an
  • gosmamman

Jen80- Sötaste lilla Ava i BT, jag älskar den bodyn. Den hade bebben länge och den fick mig att bli så kär i småfolk från första början.

ESL overallen är underbar, den har jag kikat på när den funntis på T och muttrat över att det var århundraden sen bebben kunde ha strl 62.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10