Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Förlåt
    Knuckleheads!

• CamillaJ

Åhhh va fina barn & kläder i bildis!!!!!!!!!

Terezita- Dina pojkar är så söta!! Nu ser jag att han har den ESL Tshirten, hur är dom i storlek?

Jen80-Åh underbara Ava och sötis brossorna! Så fina dom är.

LoveLiva- Åh massa velourisar, så fina blir sugen på en till Albin men har inte kommit på villken ännu så det får helt enkelt vänta

• CamillaJ
    belladona skrev 2008-07-02 22:24:48 följande:
    jo de finns på webben att köpa  bilder kommer sen
    Åh vill se ju, jag har inte sett ngt alls ! Vart har ní sett all Molo?
  • CamillaJ

seadwarf- Åh va fin har är i bildis, så fina kläder gillar alla jeans ifrån FITN men inga av dom finns nu va? Eller..?
    Han är super söt!

• CamillaJ
    seadwarf skrev 2008-07-02 22:45:57 följande:
    Tack .. vår lilla linslus *ler*.. tror inte det finns exakt likadana jeans nu.. men de ser nog ungefär likadana ut :).. de satt såå bra.. synd att de kostar en del bara... ;P
    Hehe! Ja det sitter ju jätte bra på din grabb.
  • CamillaJ
    isold2003 skrev 2008-07-02 22:47:16 följande:
    Hej hej! Jobbade natten till idag och fick inte sova många minuter så denna dag har varit lite kaotisk En date med Jompa på Slitage hann jag med iaf i förmiddags och det var jättekul att få träffas irl! Åh så söta barn Jompa!! Sen har vi haft gäster ikväll och jag yrar runt för imorgon bär det ju av till Island! Jag har inte ens börjat packa ännu.. Ser att Molonyheterna är på väg, då har jag lite att se fram emot när jag kommer hem sen Plus lite shopping från Enzokids i brevlådan då Det blev en ESL tjurtröja och ett par Mini A Ture shorts till storebror. Hoppas att ni får en skön avslutning på veckan, "ses" igen på tisdag!
    Åh mysigt att åka till Island
    Men nu är du trött då? *Huuuaa*
    Men vad har du för storlek och hur är dom ESL ((tjurtröjan))?
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-02 22:50:06 följande:
    Alltså jag måste bara säga en sak!Fick nyss ett mms på min mobil. Inget nummer som jag känner till och ingen text bara en bild. Det är en bild på hjärtegull drillandes i Italien!!!!Någon snäll förälder som är med, har skickat till mej! Å jag är så glad! Saknar min unge!!!
    Har nog inte hängt med men är din i Italien?
  • CamillaJ
    loveliva skrev 2008-07-02 22:51:16 följande:
    pyser iväg en stund, ska mumsa i oss lite vitlöksbaguette & soppa
    Åh gud va gott! Jag är hungrig...
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-02 23:24:28 följande:
    jag vet inte vad jag ska tro skumt
    Men de borde väl få upp bilderna imorgon då om dom nu har de eller? Fast kanske inte men de närmsta?
  • CamillaJ

Så nu ha jag shoppat ESL tshirten till Isak men kom på att jag tog 92 och att den antagligen kommer vara liten Ja jag är rolig jag! men men.. sak samma få väl se när den kommer.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10