Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-07-16 00:02:20 följande:
    Åhhh vad är det med Thea ikväll.... 3e gången hon vaknat till nu. (John Blund får jobba lite hårdare tror jag)
    Damien har redan vaknat 3 ggr han med.
    stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian

Jösses vad svettigt, alltid jobbigt när man är på T och lägger ut *pust* Mitt upp i allt så slocknar batteriet på kameran med så allt blev inte ens upplagt...

Ser att ni diskuterar svenskt här, inte ens märkeskläder, ajabaja! Själv har jag siktat in mig på ett par grå/svartrandiga (a la Katvig) byxor i velour på Lindex, de såg snygga ut på deras hemsida iaf!

• Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-16 11:06:08 följande:
    Åh, så jackorna kommer i alla färger? Hrm.. vilka ska man då välja?Hade önskat turkosa eller blå velourisar också.. och kanske svarta.
    svarta velourisar från katvig ska det vara. Mycket finare!

Jag har ett par i 80 jag funderar på att använda, tänkte lagt dem på T men nu kommer hösten o då blir det fint... Damien har ju precis börjat växa i sina Katvigbyxor i stlk 80.
  • Damien och Adrian
    Zvartaliljan skrev 2008-07-16 17:34:32 följande:
    ja precis Jag hade dock sett fram emot liseberg och jag älskar att åka karuseller men absolut inte nu så nära inpå en sån olycka...fast egentligen är det väl precis nu man borde åka dit då de nog skärper säkerheten ett snäpp extra nu och det inte blir så mycket folk där eftersom många blir rädda...men jag vet inte...tror inte jag skulle våga åka heller om vi åkte dit nu...
    jag är ju göteborgare och det händer något varje år (självklart, de är igång jämt) men sällan olyckor. Det händer så sällan att man inte kan döma efter det, men även jag brukar avhålla mig dagarna efter.

Jag ska dit med Damien om en vecka el två, farfars bilar och Sagoslottet är ett måste för en urgöteborgare, barnen ska skolas tidigt.
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2008-07-16 18:52:58 följande:
    Ha ha ja visst är det härligt. Jag är ju också göteborgare från början. Eller ja Lerum men det ligger nära Svea som är hela 2 dagar äldre än din pojke har bara sovit igenom liseberg.
    fniss! Tråkigt när de sover! 
  • Damien och Adrian
    SmillaMilla skrev 2008-07-16 18:54:16 följande:
    Åhhh nu har jag tråkigt Svea sover, son och sambo är på fotboll. Så har ni några roliga bildtrådar? Lindex, me&i och danska kollar jag dagligen. Men finns det fler?
    Nova Star
    Tradera

du kan ju alltid surfa länkar o se om Molo kommit in någonstans...
  • Damien och Adrian
    Angelinah skrev 2008-07-17 10:04:26 följande:
    Den ser fin ut, men jag e rädd det är en sån som luddar tokmassor o blir blek o ful snabbt.. men snygg e den   *vill ha*
    luddar brukar de inte göra? Men bli bleka - ja... Jag har inte tvättat min heller än.
  • Damien och Adrian
    Buttelina skrev 2008-07-17 09:35:24 följande:
    nä, det är nog inte det attans att jag inte köpte den på ziggys
    eskimåsuiten? den finns väl här med?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10