Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-15 21:31:26 följande:
    Go kväll damer! Fast här behöver man kanske inte vara artig och kalla er för damer då ni pratar om att duscha tillsammans osv
    God kväll!
  • isold2003
    Tildamamman skrev 2008-07-15 21:37:13 följande:
    Ja, jag tror det va?Dessutom gör det inget om han blir homo. Bögar och präster verkar vara mer måna om sina mammor än genomsnittsgrababrna . Lina med Liten skrev 2008-07-15 21:32:50 följande:
    Han kan få gå i terapi tillsammans med Oskar när han blir större, det lutar åt en blomtröja till lillkillen här med
  • isold2003
    lillronya skrev 2008-07-15 21:51:43 följande:
    Alltså nu är jag toknyfiken!  Är det ingen i denna tråden som har de nya orangrandiga byxorna och nåt lila IdaT, så att man kan få veta om det passar ihop???
    Tyvärr, inte jag
  • isold2003
    Tildamamman skrev 2008-07-15 22:46:19 följande:
    Känns tryggt att ni också tycker det . Hade gärna sett den IRL innan beställning. Jag köpte den på Kiwikids, hittade den inte i Scerige, så jag hoppas leveransen funkar som den ska nu... www.kiwikidsgear.com/product/DUO/Skip_Hop_duo... med Liten skrev 2008-07-15 22:43:45 följande:
    Wow, den är ju skitsnygg! Har nte sett den förut. Tusan att vi inte behöver skötväska längre!
  • isold2003
    Tildamamman skrev 2008-07-15 22:57:03 följande:
    Kul att du tycker den var fin! Men ni kanske behöver ngt att packa badgrejer i till stranden ? Eller barnens kläder i till dagis/kompisar? . Skapar jag ngt behov??
    Bra! Mer, mer
  • isold2003
    Incommunicado skrev 2008-07-15 23:19:15 följande:
    Hallå?
    Tyvärr, jag vet inte heller.
  • isold2003
    svischan skrev 2008-07-15 23:32:24 följande:
    Min tjej vägrar ta av sig kläderna alls! Hon tyckte att jag var knäpp när jag sa att hon kunde sova utan trosor. Det är jätteviktigt med hennes kläder, allt ska matcha, annars går hon inte ut=) Jag hade helsettet grön/grön katvig innan, hon kunde inte bara ha på sig tröjan, utan hon skulle ha leggings och strumpor i samma ränder också, annars fick det va=) Jag sålde det ganska fort, för det går juh inte att ha hela ungen grön, inte när de är så stora iaf=)
    Som min stora kille då Alltid fullt påklädd. Vid enstaka tilfällen t-shirt men nästan alltid långärmat. Helst långbyxor med och definitivt strumpor  Spelar ingen roll vad det är för temperatur ute.
  • isold2003

Nu är det sovdags här. Godnatt och shoppa väl tjejer!

• isold2003

God kväll! Kikar in efter en dag med storstädning på dagis, ibland funderar jag på varför vi har barnen på föräldrarkollektiv.. Nu är det iaf gjort för i sommar. Kanske måste belöna mig med något litet Moloplagg. Efter att ha kikat i bildtråden blir jag ju lite sugen på det lila/röd/oranga, superfint! Men jag gillar ju planeterna, eskimåerna och cirkusmotivet också! Imorgon åker vi till Uppsala, kanske har de fått in lite nytt där så jag kan se det irl och besämma mig

• isold2003
    Preggi skrev 2008-07-16 22:55:03 följande:
    Godkväll! Vi har föräldrarkooperativ till våra tjejer med. Det funkar hur bra som helst.. Fördelarna är så många fler än jobbet vi lägger ner... JAg tycker att molo oftast inte gör sig alls lika bra på bild. Man måste nästan se irl för att se hur fint det verkligen är...
    Ja jag håller med, fördelarna överväger självklart nackdelarna, annars hade vi ju bytt dagis för länge sen. Det är ett toppendagis. Det är bara på städdagarna jag svär lite 

Någon som har testat småfolks aptröja (röd/orange) till de röd/orange/lila molobyxorna? Blir det helknasigt tror ni?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10