Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-06-17 21:18:04 följande:
    Förra hösten hade de ju kanonsnygga velourbyxor i massa färger från strl 86 för 69 spänn styck (var det väl??) Jättefina. Jag vet att en del av dem florerar på Tradera redan nu! God kväll förresten i Tråden!!
    99 kr tror jag allt de kostade..
  • snigelina
    mortillsju skrev 2008-06-17 21:20:17 följande:
    Åhhh dom blockrandiga gillar jag men har inte hittat dem nånstans. De är från förra sommaren, visst?
    Mmm.. köpte dem i höstas på rea
  • snigelina
    mortillsju skrev 2008-06-17 21:22:40 följande:
    Fiffiga du! och jag får föärtvivlat hoppas att nån lägger ut dem på Tradera och att sen bara jag upptäcker att de finns där!
    Haha. Du får väl spana efter den Stella har haft till våren
  • snigelina
    gosmamman skrev 2008-06-17 21:24:13 följande:
    mycket möjligt att det kom nån påfyllning men det har inte varit lika som på babyavdelningen för där hittar man helatiden nya velourisar.Jag letade som en galning till stortjejjen (stl 110) på 4-5 lindex massa gånger men det enda jag lyckades komma över var 1 par bruna.
    Ojdå! Jag tror vi fick fatt på alla färger i alla strl vi ville ha (grå, svarta, bruna, cerise, ljusrosa & hallon)
  • snigelina
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 21:25:43 följande:
    Ojdå! Jag tror vi fick fatt på alla färger i alla strl vi ville ha (grå, svarta, bruna, cerise, ljusrosa & hallon)
    Lila också ju

Hoppas de kommer till hösten också!
  • snigelina
    gosmamman skrev 2008-06-17 21:26:27 följande:
    även till stora barnen  *avis* isf
    Japp, jag har bara stora
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2008-06-18 17:52:46 följande:
    Ja där är dom ju! Tack!Dom får det bli till Emma iaf.. Får leta vidare till Lucas, vete tusan om det inte ser lite knepigt ut på en sexåring.. Lila idat mössa... nån som sett en sån nånstans?
    Phunkycool Har Emma strl 90 på den rosa?
  • snigelina
    jojoa75 skrev 2008-06-18 22:06:47 följande:
    aha, det gjorde inte jag.. mailar dom då istället? Eller ska man bara gå till affären o kolla om de har alla grejorna man beställt? Japp, jag vet.. korkad...
    Du är inte korkad  Ja, du får ett mail när varorna är färdiga att hämtas!
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2008-06-19 09:15:03 följande:
    Ja hon har dreadlocks varje morgon Heeemskt torrt och frissigt. Alltid varit så och därför jag får klippa henne hela tiden Ingen som har något bra tips på spraybalsam som man kan ha till barn? Vet att filabel sålde såna där specialprylar men känns dyrt med frakten från dk...
    Tror du hennes hår blir bättre om du inte använder schampo? www.lockig.nu - där finns en massa bra tips!
  • snigelina
    mortillsju skrev 2008-06-19 09:21:54 följande:
    God Morgon i Tråden!ZVARTALILJAN, jag säger som Tjejtriss. Strunta i allt schampoo och använd bara balsam (massera in det som schampoo och skölj) utan silkon i . Det funkar kanon på lockiga skönheter. Konventionella schampoon bara klistrar ihop lockigt hår. Du börjar med att sanera håret med Barnängens schampoo. Efter det använder du Elodorados (Willys) schampoo för normalt hår. Enbart. Fina bran i BT! Så kul att titta in där.
    Eldorados balsam menar du väl?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10