Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God morgon!

Äntligen regn! Alltså helt ärligt här har det knappt regnat på två månader. Så detta regn är efterlängtat. Och att nu äntligen kunna sätta på barnen lite mer kläder är ju härligt Svea fick idag på sig de ljuvliga katvig hängslebyxorna i velour.

• SmillaMilla
    Nilam 84 skrev 2008-08-03 17:22:44 följande:
    Snygg frilla
    ha ha visst har hon. Har blivit så långt på sisitone.
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2008-08-03 18:02:28 följande:
    Nu är solen här också. Snacka om växlande väder!Nikki- Vad söta Nikki och Jessie är i sina fina kläder. Det brukar nog vara de vuxna som har roligast i barnlekar Smilla- schysst frilla på Svea! Hon passar jättebra i den rosa Nanooun.mortillsju- shit vad duktig du är! Superfin klänning! Och M är så fin i sina bilar!Preggi- Skönt att det var nytt skift på Byggole 1100 per rulle är ju liiiite väl mycket. Midbec brukar ha fina tapeter.
    Tack. Ja den rosa nanooun är verkligen härlig.
  • SmillaMilla
    isold2003 skrev 2008-08-03 18:34:00 följande:
    God kväll! Kikar in en snabbis, pojkarna är fortfarande uppe. Duntoffla, Noel är superfin i Molos tärningströja! Efter dina bilder har den blivit en ny otippad favorit här, sån ska det bli lite längre fram.SmillaMilla, söta Svea, vilken härlig frisyr Nikki, fina töser i fina kläder! Uttrarna är underbara!Jag var med pojkarna i Mariefred idag och åkte tåg, kul tyckte alla och alldeles lagom varmt. Dessutom fick jag titta lite på ny Molo på Minibee. Stora killen ville absolut ha tröjan med motorcross men jag är inte lika imponerad av den. Nu river de huset, återkommer lite senare när de är i säng
    ha ha tack. Ja visst är frissan härlig, snart kan hon ha tofs
  • SmillaMilla
    alex 07 skrev 2008-08-03 19:25:12 följande:
    Jag frågade för en vecka sedan och fick till svar 20-21 ca. Mina första går ut idag mellan 20-21 och det ser bra ut
    Okej, tack. Laddar upp en massa nu :-9
  • SmillaMilla
    maugu skrev 2008-08-03 20:32:58 följande:
    Hej!Sådär med mig, är så trött hela tiden..återhämtning och gravid...men annars tycker jag att jag börjar få bli mig själv igen.Magen växer, det kickas för fullt-är nu i v.24..Lille sonen ska börja på dagis på tisdag (inskolning i 2 veckor) så jag hoppas få lite återhämtningstid framöver innan nästa lill* kommer...
    Oj redan vecka 24! Vad tiden går fort. Skönt att höra att allt är bra med dig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10