Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nu säger jag godnatt till er damer. sov gott
Gokväll, tjejjer!
Jag kommer nog inte att shoppa nästan nånting i sommar har jag insett (om det inte skulle vara något SUPER fynd på T eller nån riktig PANG rea nånstans).
Jag har nämligen hittat en föreläsningsdag jag vill gå på i höst och den var inte gratis, och så kostar det ju att vara borta ett dygn också (när man dessutom är i sthlm vill man ju spara ihop lite pengar att shoppa för då också )
hur ska ni fira midsommar ståndet då?? (min stortjej säger till alla att "på fredag är det midsommarståndet" *finss*)
Vi ska till hembygdsgården o kolla när dom "reser ståndet" (jag är hemsk, kan inte låta bli att sitta här o fnissa åt min toka) sen ska vi på fest hos några vänner, det kommer fler familjer med barn.
Fika först och grillning på kvällen (sill lunch hemma tidigare).
Skönt det låter med hemma mys kväll men min man tycker det är lite heligt att hitta på något på midsommar så jag viker mig på den punkten.
Jag tycker också det är roligt att göra ngt men vädret får mig att tappa lusten. Vi kommer att vara ute mestadels på festen och det känns inte så lockande just nu.
Dunis- ja det ska bli superkul