Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-06-18 21:49:08 följande:
    Gokväll! Imorron kommer det post, inte på fredag dock.Mmmm, hon är heeelt klart redo! Min knäppa lilla tjej..  Hon hade på sig dom inomhus, hela munderingen i lite över två timmar.. *envis som synden*När tog hon då av sig dom?JO, när hon skulle gå UT!!! Knäppa tös.. (kikkid klänning o wheat leggings som iaf är danskt)
    haha, busungen! Låter lite likt min envisa unge till minsting Skrattande
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2008-06-18 21:22:36 följande:
    Godkväll! Tittar alla på fotbollen? För mig räcker det med att höra tv:n i bakgrunden och makens muttrande Kom precis hem från en löprunda och måste få skryta lite och berätta att jag sprang milen på 50 blankt idag! *stolt* Ingen shopping för mig idag, väntar på paket med Nanoou från LPL, är det postutdelning imorgon?Dunis, så fin Noel är i MAT jackan! Strl ser ju helt perfekt ut till hösten, vilken tur! Jag har inte sett honom stå upp förut, vad stor han har blivit!Loveliva, underbara bilder på Hilda, vilken sötnos!Preggi, fina fina töser! Tigertunikan är underbar!Infinite joy, din tjej ser ut som ett litet bustroll, superfin i den krylltröjan från Molo!Jojoa, din tjej ser ut att vara redo för en regnig sommar..
    jompa skrev 2008-06-18 21:44:16 följande:
    Shit springer du en mil , jag skulle kanske orka en kilometer. Måste ta tag i det där i höst igen. Ja inte att springa då men börja träna. Springa är det absolut tråkigaste jag vet.
    Jag tränar ganska mycket men jag är inte heller ngn löpare, 3 varv på travbanan är max vad jag står ut med innan jag somnar av tristessså du ska ha en riktig elog till din mil.
  • gosmamman

Gokväll, tjejjer!

Jag kommer nog inte att shoppa nästan nånting i sommar har jag insett (om det inte skulle vara något SUPER fynd på T eller nån riktig  PANG rea nånstans).

Jag har nämligen hittat en föreläsningsdag jag vill gå på i höst och den var inte gratis, och så kostar det ju att vara borta ett dygn också (när man dessutom är i sthlm vill man ju spara ihop lite pengar att shoppa för då också Flört)

• gosmamman

hur ska ni fira midsommar ståndet då?? (min stortjej säger till alla att "på fredag är det midsommarståndet" *finss*)

Vi ska till hembygdsgården o kolla när dom "reser ståndet" (jag är hemsk, kan inte låta bli att sitta här o fnissa åt min toka) sen ska vi på fest hos några vänner, det kommer fler familjer med barn.
    Fika först och grillning på kvällen (sill lunch hemma tidigare).

• gosmamman
    Duntoffla skrev 2008-06-19 20:13:03 följande:
    God kväll! Kul med föreläsning! Vad handlar den om? Vi ska vara hemma och ha gäster här på sillunch och grillning. Blir en skön avslappnad dag Lillronya- Söta godingar i BT! Vad fin NS-dressen är på E. Duktiga killen som knatar själv nu!Åhhh, nu vill jag få sms snart från min kompis på BB! Hoppas att allt gått/går bra!
    Det har jag inte bestämmt riktigt än, man kunde välja mellan massa olika. Man hinner gå på 4 föreläsningar under dagen (varje föreläsning e på 2 tim) och för varje 2 tim pass fanns det ca 5 olika inriktningar man kunde välja (allt inom kost, hälsa och träning).
  • gosmamman

Skönt det låter med hemma mys kväll men min man tycker det är lite heligt att hitta på något på midsommar så jag viker mig på den punkten.

Jag tycker också det är roligt att göra ngt men vädret får mig att tappa lusten. Vi kommer att vara ute mestadels på festen och det känns inte så lockande just nu.

• gosmamman
    lillronya skrev 2008-06-19 20:39:41 följande:
    Jaha, så var det dags igen. Emilio vaknade nu, efter att ha sovit i ett par timmar. Alldeles hes och hostig. Astman på intåg.... Låter lite kruppig med... Nice.
    lillronya skrev 2008-06-19 20:43:57 följande:
    Nä det är ju så jobbigt för honom för han vägrar inhalera. Så det är tvång som gäller....Skönt att vi har bra mediciner hemma, så att man slipper åka iväg varje gång iaf.
    Låter inge kul det där, men har man tur kan det väl växa bort??
  • gosmamman
    Tjollabolla skrev 2008-06-19 20:54:08 följande:
    Hej hopp! Vad fiin Emilio är i sin NS dress! Jag älskar verkligen den dressen, jackan är så hemskt bra nu på sommaren. Den och Hummel jackan används flitigt här hemma. Har precis lyckats däcka Milo, nu ska jag baka annanaspaj och torka golven. Tjoho! OCH bädda rent i sängen. Phuu. Men hellre det så man kan ta det lite lugnt imorgon på dagen. Vi ska ha vänner här imorgon, en del har barn och en del inte. Jag trodde vi skulle bli nio, men det var visst elva, jag hade glömt räkna mig o sambon Plus 3 knattar. OOO det blir tufft, men skoj =) Ska grilla, spela kubb och dricka massa gott. Har blandat denna www.tasteline.com/default.ns... och den är faarligt god kan jag säga   
    Min mamma brukar göra någon liknande, frysgrogg brukar vi kalla det. Om man inte är på sin vakt kan man bli ruskigt onykter på den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10