Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Isold- fina fina killar i Molos bilar och MAT! (när du beställer från Ana-luca-brukar du betala fullfrakt eller skickar de även mot vikt?)
    Buttelina skrev 2008-06-09 22:50:44 följande:
    haha, ja glöm nu inte det isold: vilka fina grabbar i bildtråden! Söt din lille grabb var i molos bilar
    Sitter här och mailar för fulla muggar!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-06-09 22:57:35 följande:
    Tack! Jag betalar full frakt från AnnaLuca, det var 50 dkr förut men de har höjt lite tyvärr. Brukar beställa några plagg så blir det inte så farligt iaf
    Ok. Bra att veta. Har ju span där men bara på ett plagg.
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-06-09 22:58:56 följande:
    Tack! Jag var skeptisk till dem från början, tyckte de såg så plottriga ut, men är supernöjd med dem nu. Lillkillen vill ha linnet på sig varje dag Nu ska jag hoppa i säng. Godnatt och shoppa väl tjejer!
    Go natt!

Jag ska också hoppa i säng nu. Hoppas att N sover lääänge imorgon (med tanke på att han aldrig numera vill somna på kvällarna utan står i sängen i flera timmar)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Karmasus- din goding passar jättebra i grönt! Superfint!

NU ska jag logga ner. Som vanligt är det svårt att dra sig härifrån...

go natt!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2008-06-10 07:56:29 följande:
    Hallå! Sover alla?
    God morgon!

Jag är vaken men ska snart få i mig lite frukost.

Har Freshmilk rea idag alltså?
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2008-06-10 08:02:08 följande:
    Jo men fanns ju typ inget kvar
    Kikade in nu. Inget alls jag ville ha. Skönt då sparade jag lite pengar Behöver egentligen inget nu. Utom en soldräkt
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2008-06-10 08:09:36 följande:
    Men soldräkter hade de väll? Kanske inte i rätt storlek.
    Det kollade jag inte ens på där Vill nog gärna se dem IRL för att kunna se vilken storlek han ska ha.
    SmillaMilla skrev 2008-06-10 08:10:53 följande:
    Snyft i dag är det sista dagen på föräldraledigheten. I morgon går jag över på hemvårdstöd med ca 4800 kronor i månaden. så nu blir det inte mycket shopping Ssvea blir hela 9 månader i morgon
    Aj då! Det är inte en fet inkomst direkt! 9 månader redan? Visst går tiden fort? Noel ligger ju hack i häl på Svea.

Nu måste jag äta.

cu
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-06-10 08:40:09 följande:
    god morgon ig´dag är en spännan de dag. Ska få besked från banken... är allt ok där så skriver vi nog kontrakt imorgon
    Spännande! Håller tummarna!
    jompa skrev 2008-06-10 08:33:42 följande:
    God morgon tjejer.Ska kika in på Freshmilk tror jag Smilla: Hur många dagar har ni där på ön i föräldrarledighet?
    jojoa75 skrev 2008-06-10 08:37:17 följande:
    Gomorron! Ska iväg till optikern o fixa linser..
    God morgon!
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 09:01:17 följande:
    Godmorgon! Idag är det anställningsintervju på G, på ett nattis i stan. Åh det hade nog varit perfekt. 60% och natt så man kommer upp i lite pengar ändå. Milo hade knappt behövt vara på dagis alls... Å massa paket väntas, tjohoo!
    God morgon!

Håller tummarna för att det verkar bra. Är det inom vården eller?
    Älskade Noel
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10