Inlägg från: isold2003 |Visa alla inlägg
  • isold2003

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

annie dark skrev 2008-07-16 23:04:52 följande:
    isold2003: vart bor du? Uppsala är min stad.I fredags hade de inget nytt från Molo här iaf men jag ska ner och kika imorgon.
    Jag bor i Västerås så inte så långt från Uppsala. Jag har inte full koll på butikerna i Uppsala så om du orkar får du gärna hjälpa mig lite med var jag ska leta
  • isold2003
    annie dark skrev 2008-07-16 23:10:58 följande:
    Du har ju lite osis för två av butikerna har sommarstängt. Rackartyg har Molo, ida t, lolopard o katvig, har 50% på allt i butiken men är nog rätt utplockat.Skurk har moon kids bla.
    Ok, tack iaf! Rackartyg hittar jag till. Var ligger Skurk?
  • isold2003
    annie dark skrev 2008-07-16 23:16:35 följande:
    Skurk ligger på Dragarbrunnsgatan precis före Dragarbrunnsgallerian, man år in i en liten gränd.www.skurk-kids.comVi brukar åka till Västerås ibland, har de ngn skojig butik där?
    Tack! Då ska jag nog hitta dit. Vi har en superbra butik, rätt nyöppnad, på Vasagatan. Slitage heter den och har Moonkids, Mini A Ture, Mini rodini, Plastisock, Nova star, Nanoou, Small Paul, KIK-KID mm. De kommer att ha LouieLouie (stavas?) också i höst. På g med webshop också www.slitagekids.se
  • isold2003
    alex 07 skrev 2008-07-16 23:30:51 följande:
    Godkväll!!Nu finns utlovade bilder i BT
    Åh vad fin din kille är i skidflicksbodyn, helt underbar ju!
  • isold2003

Måste hoppa i säng nu. Hoppas att få se lite fint Molo imorgon. Shoppa väl tjejer!

• isold2003

Godkväll! Vilka härliga bilder på alla småttingar i bildtråden!

Lilronya, Emilio ser härligt busig ut med sin fruktpuré, det var säkert jättekul att kladda själv

Incommunicando, vad stor han börjar bli din lille kille!

SmillaMilla, Svea börjar också bli så stor! Tiden går för fort.. Fin han är din Anton på sista bilden

Idag har jag varit i Uppsala men bara shoppat till mig själv De hade fått in enstaka Molonyheter på Rackartyg men bara i bebisstorlekar. Tyvärr inte de orangerandiga.

• isold2003

God kväll! Har inte kikat igenom tråden alls idag men Angelinah, vilka spännande planer! Låter som att du är på g nu, superkul!

Idag har vi haft en skön lugn dag hemma. Har shoppat lite men på Lindex. Har inte varit in på Lindex på flera månader men nu blev det några småplagg. Det fanns gott om velourbyxor kvar här i stan iaf. Så fin den Moloknapptröjan är i bildtråden! Var har ni köpt den?

• isold2003
    nikki2006 skrev 2008-07-18 21:51:06 följande:
    Så stolt din kille ser ut på cykeln
    Han älskar den erkligen
    jompa skrev 2008-07-18 21:51:58 följande:
    Fina lillkillen då i Molo linne
    Tack!
  • isold2003
    Preggi skrev 2008-07-18 21:59:46 följande:
    Godkväll! Vad fin din kille var i molo och ns. Tröjan är från www.ziggys.biz Den är verkligen helt underbar i färgerna. Tyvärr tycker jag att modellen inte var så bra, den var så bred..
    Tack! Ah, det var er sambeställning, nu kommer jag ihåg. Synd att modellen inte var så bra, den var ursnygg!
  • isold2003
    Jen80 skrev 2008-07-18 22:01:24 följande:
    Vilka byxor? Molo eller NS? Molos ÄLSKAR jag med!! Så underbara !! NS-byxorna tycker jag också om . Två av favvis-byxorna här hemma. Nu läste jag precis att hon jag vunnit Molo-kläderna av är på semester. Inte konstigt att jag inte fått nåt mail då. Jaja, nu vet jag det iaf .
    Molobyxorna är superfina! Är sugen på såna jag med. Kul med oväntat Traderafynd
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10