Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Fantastiska Skatt skrev 2008-07-03 00:20:43 följande:
    har inte vågat gå ut i köket men han sitter i soffan och d luktar gott iaf
    Åh baka bröd nu ..hehe mysigt
    Själv så har jag en vaken Albin här bakom mej i soffan, vägra lägga sej i sin säng! Hoppas han somna där iaf
  • CamillaJ

God morgon tjejer.. usch vi vaknade 9.30 känner mej varm och trött hemskt att sova så länge
    Men gud va skön sol det är ute måste ut och aktivera barnen lite ...

Skickade efter ESL igår men hoppas på att den ska komma tills imorgon, vi ska på kalas/fest på lördag vore kul om han hade den då

Nehe nu vill Isak leka doktor

• CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-03 13:24:03 följande:
    amen shit, varför ödslar dom tid på att skriva upp allt så haha knäppgökar
    Hahaha ja usch villken tråd vil jag helst inte läsa
    Hehe gud va dom ha skrivit
  • CamillaJ

Åhhhh.... vart ser ni alla höstnyheter????

Åh mina barn är fortfarande vakna, vi har köpt massor av gott ska kolla på film men frågan är om det hinns med innan det blir natt!

• CamillaJ

God natt /kväll hur är det med er?
    Herre gud.. nu ha jag kollat lite MOLO men hitta inget speciellt eller jo kanske Hehe.. mene finns det nya fleecar?? Och VART!?

• CamillaJ
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-03 23:50:03 följande:
    Go kväll alla Molo Tokar Ngn som shoppat ngt mer? tror de kommer i andra omgången ..
    Åh hej, höll på att ge upp ... tänkte de inte va ngn som ville prata med mej Haha... Men okey då.
  • CamillaJ
    Fantastiska skatt- Åh nej jag vet ju hur molo har slagit till i denna tråd! Man kan inte se allt
  • CamillaJ

God morgon.. usch idag är verkligen dagen motsvarande igår. Igår var allt upp och ner och jag bara kännde för att gräva ner mej hemska dag! Vill inte vara med om såna.. men idag har jag hunnit mera på dessa timmar än hela dagen igår! Känns skit bra...

Idag hoppas jag ESL kommer på lådan, vi får väl se
    Är sugen på att shoppa NS army till killen men hitta dom ingenstans längre.. nån som vet om de är nånstans på Rea?

Tjollabolla skrev 2008-07-04 10:06:54 följande:
    Jag har ju inte sett den gröna, men den turkosa var såå fin! Fast det är säkert den gröna med Mkt hjälp jag var till då! ÅÅÅÅÅ MILO FRITT!!!! *hoppar och dansar och sätter på Winnerbäck på högsta volym* Morfar kom som en räddande ängel och Milo såg så stolt ut när dom cyklade iväg . "Mooffaa" är verkligen hans favvo
    Gud så skönt, gillar verkligen din musiksmak haha
    Det första jag gör på morgonen är att sätta på musik ....högt med! Barnen tar inte illa upp dom gillar det och det gör en ..en aning gladare.

Nej mamma och syrran skulle komma på lunch! Mycket trevligt...
  • CamillaJ

Åh va fina molosar, Angelinah!!
    Men du hur är dom byxorna med mudd? Går mudden lång om du har dom ute blir det lite mer "baggy" på byxorna då eller? Äsch såg ut på en bild att dom hade lite som schampoodle dressen.

Idag har jag handlat lite till mej själv,
    men sen handlade jag lite dagis kläder till Albin på lindex
    dels velourisar bruna tog storlek 98 och ångrade mej direkt haha knas
    såklart han inte kan ha 98 Få byte till 92 imorgon.
    Sen vanliga långarmade randiga tröjor så fina färger !!!
    Och en snygg Tshirt till Isak.
    Ja lite blev det iaf

Nu ska jag åka och handla och ta ut min nya mobil,
    alltid kul att pilla på 1 tim! Sen är de som  de är

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10