Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Själv så har jag en vaken Albin här bakom mej i soffan, vägra lägga sej i sin säng! Hoppas han somna där iaf

God morgon tjejer.. usch vi vaknade 9.30 känner mej varm och trött hemskt att sova så länge
Men gud va skön sol det är ute måste ut och aktivera barnen lite ...
Skickade efter ESL igår men hoppas på att den ska komma tills imorgon, vi ska på kalas/fest på lördag vore kul om han hade den då
Nehe nu vill Isak leka doktor
Men hallå vart ser ni bilder på molo höstnyheter?
Åhhhh.... vart ser ni alla höstnyheter????
Åh mina barn är fortfarande vakna, vi har köpt massor av gott ska kolla på film men frågan är om det hinns med innan det blir natt!
God natt /kväll hur är det med er?
Herre gud.. nu ha jag kollat lite MOLO men hitta inget speciellt eller jo kanske Hehe.. mene finns det nya fleecar?? Och VART!?
God morgon.. usch idag är verkligen dagen motsvarande igår. Igår var allt upp och ner och jag bara kännde för att gräva ner mej hemska dag! Vill inte vara med om såna.. men idag har jag hunnit mera på dessa timmar än hela dagen igår! Känns skit bra...
Idag hoppas jag ESL kommer på lådan, vi får väl se
Är sugen på att shoppa NS army till killen men hitta dom ingenstans längre.. nån som vet om de är nånstans på Rea?
Åh va fina molosar, Angelinah!!
Men du hur är dom byxorna med mudd? Går mudden lång om du har dom ute blir det lite mer "baggy" på byxorna då eller? Äsch såg ut på en bild att dom hade lite som schampoodle dressen.
Idag har jag handlat lite till mej själv,
men sen handlade jag lite dagis kläder till Albin på lindex
dels velourisar bruna tog storlek 98 och ångrade mej direkt haha knas
såklart han inte kan ha 98 Få byte till 92 imorgon.
Sen vanliga långarmade randiga tröjor så fina färger !!!
Och en snygg Tshirt till Isak.
Ja lite blev det iaf
Nu ska jag åka och handla och ta ut min nya mobil,
alltid kul att pilla på 1 tim! Sen är de som de är