Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-06 22:41:05 följande:
    ok jag köper katvigs rosa/vit randiga velour jacka i strl 74 imorgon om det finns till 30% rabatt låter det bra?
    Ja, låter alldeles finemang.

Jag tröttnar nog aldrig på det heller. Mysko. har tröttnat på så mycket men inte det!
  • NovJenny

jag har också dagisångest!

Sitter på dagisets hemsida och läser om, och om igen!
    Dagiset ligger brediv oss, men ändå ska jag vara så bedrövligt blödig.

• NovJenny

God kväll. kikar in en snabbis!
    är sååååå trött men Lilly somnade nästan alldeles nyss så jag måste få andas lite innan jag lägger mig för natten...

Ser en massa molo här i tråden, är lite sugen på en lurv också, men jag vill ju ha allt och det kan jag ju inte. Så oftast kan jag inte bestämma mig och det blir typ inget.
    Joo, en lurv blir det nog!

• NovJenny
    Buttelina skrev 2008-08-08 00:23:59 följande:
    det måste nog jag också nov jenny: visst är den andra tråden sjuk som jag skrattade
    Jaaaa!

haha, trodde inte mina ögon när jag läste.
  • NovJenny
    Angelinah skrev 2008-08-08 00:26:19 följande:
    Å man skulle köpt med sig nån overall på lagersalgen, de fanns ju hur mycket som helst i 92 bland overallerna ju Vilken tråd?
    Får man länka till en tråd bara sådär?
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2008-08-08 00:29:38 följande:
    inte jag heller haha
    Man gör bara inte så, kan hon lika gärna lägga ut sig själv helt på internet. vem vet vad dessa män gör med bilden de fick!
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2008-08-08 00:31:54 följande:
    jag vet! helt sjukt och om man nu har dåligt självförtroende när det gäller könet så skickar man väl inte runt en massa bilder
    Just min tanke också. Verkar bara som att hon söker bekräftelse. som sagt, stackars tjej!
  • NovJenny
    Angelinah skrev 2008-08-08 00:36:29 följande:
    HA HA HA HA HA HA HA HA HA    De måste väl vara ett skämt va???    *garvar ihjäl mig*  vilke jädra tråd!!! ha ha ha
    tyvärr är det nog inget skämt, var ju några stycken som fick bilden av henne. shit alltså!
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2008-08-08 00:37:42 följande:
    visst var den rolig alla killar på hela fl blev helt till sig i brallorna och började be om bilder
    Hemlis
  • NovJenny
    Buttelina skrev 2008-08-08 00:42:45 följande:
    nu blev vi attackerade i fitt tråden
    hahaha!

nej, nu ska jag gå och lägga mig! Natti girls!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10