Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-07-06 23:23:02 följande:
    Lina med Liten skrev 2008-07-06 23:21:28 följande: Fattar inte ens varför de ska börja ändra på sådant som är så bra redan.
    fast jag minns de gamla kragarna de hade innan de som finns nu med dragkedja och lång hals som blev svår att vika ner ,sådan var mitt första katvig plagg en röd velour heldress  ,tyckte velouren var så underbart fin ,men blev så besviken då Tara inte kunde använda den pga av den dumma kragen .
    Tror att de alltid ändra lite på plaggets utförande i mellan åt.
  • Rååsa Smurfen
    Preggi skrev 2008-07-06 22:28:14 följande:
    Godkväll! Vi har köpt Wii och har spelat lite nu på kvällen. Det var ju jobbigt.. Tack! Tänk att hon har blivit 3 år redan.. Så söt, imorse sa jag att för 3 år sen låg du i min mage. Nej, mamma sa hon jag låg inne i min säng i mitt rum.. Vad ska du shoppa för kul? NS sand sitter helt perfekt på Flippis. Är så sugen på dom till Matilda med.. På tal om suits har vi några som pyjamas nu. Jag slutade med suit när Matilda var runt året och började gå. Sommarsuit har hon ju iofs det tycker jag är fint..
    grattis på födelsedagen till tjejen ,tänk vad tiden går snabbt i bland.
    Min son har okså ett wii jag tycker det är kul att spela tennis på det ,de gångerna jag får tillträdde till det
  • Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-07-07 08:41:42 följande:
    köper en kavat i varje stl och sen har jag lite blandat lite billigare också att byta med tex pax. Tycker att det blir för dyrt att köpa tre par kavat i varje stl, de växer ju ur så otroligt snabbt. Gummistövlat köper jag på loppis för typ 15 kr. jag menar vem bryr sig om gummistövlar!!!!
    Jag har 3 par   kavat sandaler i  rosa ,rött, vitt + ett pat vita skor , Convers röda  och rosa,  Addidas gympasskor rosa ,Kennedy lackskor ,köpte nyss 2 crocs på ceris och  rosa 70 kr st och  ja jag bryr mig om gummistövlar har två st en par som ser ut som en convers skor i rosa från pippilotta och ett par från viking  Försöker dock köpa allt på rea ,köpte kavat för halva priset tex
  • Rååsa Smurfen
    Tjollabolla skrev 2008-07-07 12:11:19 följande:
    Jag är här! Milo har precis däckat. Min moster ringde och frågade om vi ville med till stranden. Jag tycker det är så svårt när man ska åka iväg och bada så, Milo sover ju 2 timmar nu och gör han inte det blir ju hela dagen och kvällen fel. Hur gör alla egentligen?
     nu när barnen är ledig från skola o dagis gör  vi lite hur som helst  sä skönt o slippa alla tider
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-07-08 20:48:14 följande:
    hej hur är det med dig?? Hoppas att allt känns bättre. Positivt att du shoppar i alla fall tack för tipset angående den butiken, de hade den fiiiina molo suiten som jag VILL HA men som ingen i sverige tagit in åhh, jag är för feg för att beställa från utlandet bara
    tack kollade det nu dock ingen bild och det stå ingestans att det är rosa band på de .
     såg hennes  söta  bebis där Glad
  • Rååsa Smurfen
    Zvartaliljan skrev 2008-07-08 21:55:39 följande:
    Jo precis. Innan har hon oftast inte orkat leka särskilt länge innan hon behövt vela, och något intensivt lekande har hon nästan aldrig orkat med. Men nu går hon som en duracell-kanin hela dagarna!! Sover knappt en timme om dagen nu, innan sov hon oftast 3-4 timmar!!Var tvungen att kolla igenom gamla bilder bara för att jämföra lite och jag hålelr med dig...skillnaden är ju så uppenbar på bara några månader! Att jag själv inte såg det känns dumt..det krävdes väl vågens resultat för att det verkligen skulle sjunka in att hon äntligen mår bättre!Bild tagen i Maj:o0ch kvällens bildEN HELT NY LITEN FLICKA!

såg direkt  på den bilden i bildtråden innan i kväll att Maia har förändras jätte mycket .

Vad kul

• Rååsa Smurfen
    Incommunicado skrev 2008-07-09 00:46:27 följande:
    Nu har även jag blivit med höstmolo. Allt prat om utlandsbeställning gjorde att jag beställde lite: pingvintröja med brunrandiga ärmar (ärmen=makens önskemål), spacesuit, eskimåsuit o sen var det mest lite olika gamla molo på rea.godnatt!
    var beställde du ?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10