Tjollabolla skrev 2008-06-10 16:21:49 följande:
Hej hopp! Tillbaka från intervju nr. 1. Bara 4 kvar denna veckan... DRYGT! Men det kändes bra iaf!Alltså jag fattar inte vart min post tar vägen.. Hade ju massa paket på väg hem, blir så ledsen när det är tomt i lådan Både funkybaby å batinki å rumba skickade igår men jag har inte fått ngt.. SNYFT! Kanske är det adressändring som stoppar upp? Men då har jag ju ändå ändrat min adress hos shopparna.... Åh så fina knattar i BT! Söta skatten i apor Vad tyckte Pappa nu? Näe, ut och plantera blommor står närmst på listan, Milo är o kollar på kossorna med Mormor
Verkar det vara ett jobb du kan tänka dig? Visst är det trist när man väntar paket och så ligger där bara lite trista räkningar när man kollar
Vad planteras för fint? (borde ut och kratta jord men det verkar så tråkigt...)
Nika skrev 2008-06-10 16:27:21 följande:
appropå danska vuxenkläder så fick jag just höra att "min" affär har IdaT:s gröna flodhästtröjan till vuxen! Tror ni att den blir för barnslig ? (säger jag som har apor på mig.. )
Jag skulle personligen inte ha den på mig. Men så gillar jag iofs inte färgen heller

*smaken är som baken* Vilka apor har du på dig? Kan tycka att en del "barntryck" kan funka på vuxna om de inte är för "barnsligt" gjorda