Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej hopp, lite hjälp sökes..
    Småfolks heldress den gula men bilar stora bilarna..
    kan jag hitta den på Rea??

• CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-07-04 22:39:04 följande:
    Minidani har 30%
    Buttelina skrev 2008-07-04 22:39:27 följande:
    enzo kanske?
    Tack tack ska kika!!!
  • CamillaJ

God kväll tjejer.. har precis kollat på filmen som var på kanal 5 ..åh massa tårar blev det *Huuuaaa..* Snyft! Igår var jag på 40 års fest jätte skoj, lite mycket vin bara haha.. men det va jätte kul!! Preggi- Åh!!! Va fina dom är dina tjejer och grattis till F på 3 års dagen såklart... hurra! Dom är helt underbara. Nu ska jag kika runt lite blev rätt shopping sugen när jag såg Preggis fina flickor

• CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-07-06 22:21:31 följande:
    Men uuuuunge...var tvungen o filma han, nu sitter han i sin säng och sjunger Imse vimpä pinääää
    Hahaha... skrev i den andra "tatueringstråd-saken" blev det ngt idag ?
  • CamillaJ
    ängeln83 skrev 2008-07-06 22:21:31 följande:
    Men uuuuunge...var tvungen o filma han, nu sitter han i sin säng och sjunger Imse vimpä pinääää
    Hahaha så söt Han är inte trött idag inte !
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-06 22:28:14 följande:
    Godkväll! Vi har köpt Wii och har spelat lite nu på kvällen. Det var ju jobbigt.. Tack! Tänk att hon har blivit 3 år redan.. Så söt, imorse sa jag att för 3 år sen låg du i min mage. Nej, mamma sa hon jag låg inne i min säng i mitt rum.. Vad ska du shoppa för kul? NS sand sitter helt perfekt på Flippis. Är så sugen på dom till Matilda med.. På tal om suits har vi några som pyjamas nu. Jag slutade med suit när Matilda var runt året och började gå. Sommarsuit har hon ju iofs det tycker jag är fint..
    Heeeej! Åh jag är sugen på massor men jag har igentligen shoppat mycket denna månaden och gjort mycket och jaaa..haha massor hela tiden Man får aldrig nog!
    Näe sa hon så? Åh så sör och go.. åh va härliga dom är små barnen. Ja 3 år fy va snabbt tiden går!?!
    lillronya skrev 2008-07-06 22:29:07 följande:
    Smyger in en liten viskning om att det kanske är lite dumt att tauera sej mitt i sommaren med tanke på infektionsrisken.Ta det inte som en moralpredikning bara, för det är jag helt fel människa att ge i detta fallet.
    Ja här är det ju redan gjort
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-06 22:35:33 följande:
    Ja, ja. Gjort är gjort.
    Hehehehe ...ah jooo! Men det ser ut att gå bra änsålänge

Åh har du fått presentkort på nya tatuering? Har du nån i tankarna...?
  • CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-06 22:40:00 följande:
    Men det blev ju jättefint! Jag kommer nog att göra en till jag med om ett tag. Måste bara komma på exakt hur jag vill ha den. Jag ska inte shoppa mer nu. (Vi får se hur det går)  Har massor som ligger med lappen kvar som inte ens är provade än. Och imorgon kommer det ett molo set till Matilda jag fyndat på rea. Ska nog köpa lite molonyheter sen men nu ska vi ha semester med. Vad är du ute efter?
    Ja jag är så nöjd så! Kan inte vara nöjdare
    Oj massor med lappar kvar åh jag är sån att jag måste använda de nästa dirket älckar alla nya kläder..iofs nu hänger det lite tröjor med lappar men dom är ju ifrån Lindex
    Lite NS är jag sugen på, sen dom katvig dom dina tjejer har på sej! Har inte tyckt om dom men nu är de ju så söta modeller så jag blev mäktigt sugen men som sagt jag borde inte shoppa mera heller.. imorgon kommer ESL bullrider tshirten till Isak hoppas jag skulle kommit i fredags enligt dom men de tyckte inte postnisse !!!!
    lillronya skrev 2008-07-06 22:40:36 följande:
    Ja jag fick en liten start igår.Vet inte alls vad jag vill göra. Har ju redan en del.... Funderar på att bygga ihop det jag har på armarna med det jag har på ryggen.Men så ibland så blir man lite tveksam. Är ju redan ganska mycket tatuerad och så faller man in i nån liten, tillfällig osäkerhet om lämplighet och ålder och sånt trams.
    Jasså okey har du bilder?
    Men usch ja man blir lätt sugen på fler om man börja göra.. hehe jag har 2 men tror inte att det slutar med två
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10