Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-06-11 21:52:04 följande:
    Tror inte det. Det verkar vara ytterligare en färg (den grå-gröna) Den jag kikat på heter JadeKolla;www.ajabajakids.com/shop.asp&item=3...www.froekenblaa.dk/data/Thumb2/3460.jpgDet måste ju bara vara kameran som är dassig. Frågan är bara vilken färg som är mest likt verkligheten...Eller brun?
    Hm man hoppas ju at bilden hos ajabaja motsvarar verkligheten. Maila dom och fråga om nyansen på bilden stämmer överens m hur den ser ut IRL - hade jag gjort

*försvinner en liten stund*
  • Fantastiska Skatt
    Smileycat skrev 2008-06-11 23:38:47 följande:
    Hej igen tjejer.. Usch jag blev så arg idag.. Verkligen sårad på förskolan.. Tänker då inte ta henne dit imorrn.. www.familjeliv.se/Forum-3-26/m33533464.htmlSom tur är så är hon ledig på fredag, då vi ska iväg.. Det här ska vi ta upp med dom innan jag ens vill gå dit igen.. *ledsen*Nä, nu ska jag läsa ikapp sen i förmiddags, hoppas att det inte är alltför mycket..
    Men hjälp, jag är helt mållös!! Är det ett stort dagis så det finns möjlighet att byta avd? Lättare kanske än byta dagis då barnen ofta känner övriga personalen någorlunda. Hoppas dock det räcker med ett samtal m rektorn och personal.
    Bemötandet är helt oacceptabelt, stå på er Kram!!
  • Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2008-06-11 23:55:24 följande:
    åhh vem e proffs??
    Buttelina skrev 2008-06-11 23:57:39 följande:
    hon menar nog mig
    Butte e proffs på det mesta hä ri tråden

• Fantastiska Skatt
    Emmsan skrev 2008-06-11 23:58:20 följande:
    vill defenitivt ha mössorna med stjärnor på iallafall .. till en bebis o till 4 o 3 åringen.. sen har de ju såå fina färger o det är svårt att kombinera när det inte finns ngn hemsida med riktiga bilder på kläderna eller finns det det? villervallas sida va ju bara "ritade" kläder :(
    Lite bättre inspirations bilder
    www.familjeliv.se/Forum-3-96/m33073744.html
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-12 00:00:01 följande:
    *asg*
    sorry, kunde inte låta bli Kyss
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-12 00:01:17 följande:
    haha, tänkte precis länka
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-12 00:02:44 följande:
    ärsch ju now aj löv ju
  • Fantastiska Skatt
    Smileycat skrev 2008-06-12 00:04:33 följande:
    Tack! För allas svar.. Man känner sig verkligen kränkt.. Vi har Ebba i kö, på ett dagis här precis bredvid där vi bor, verkar inte finnas plats nu i höst heller Men känns rätt meninglöst att byta till annat som oxå ligger en bit bort.. Avdelning blir väl byte i höst, då hon går på småbarnsavdelning nu, men verkar bli lite obalans med de andra i personalen allt mer oxå..Vanja (bonusdottern) gick på samma, och det gick bara bra.. Förutom att de alltid är/var jätteskitiga, hela dom, ansikte o allt! Visst barn blir så..Men hallå, det såg alltid ut som om V hade GNIDIT sand i hela ansiktet o så..De var lika skitiga efter de ätit frukt oxå.. Borde man inte tvätta sig, innan man äter?
    Fortfarande mållös. Går det inte att lösa på annat sätt för själv hade jag inte velat ha mitt barn där! Jaga dagmamma, privat barnomsorg, snäll gammal farmor som kanske är hemma, kanske går att lösa att du är hemma ett tag till osv osv...
    Så ska det inte vara.
    Emmsan skrev 2008-06-12 00:04:54 följande:
    åhhh jag är förälskad.... po.p kan dra åt....... hur kan jag BARA ha handlat på po.p de senaste 4 åren??? detta är ju uuunderbart sååå VAR shoppar jag loss??
    Visst är det en helt ny värld som öppnar sig

Nä nu måste jag tacka för mig, varit en bergochdalbanedag (jobbigt ord va ) och värre lär d bli imorgon.

Sov gott på er alla härliga pölsekärringar och fortfarande vakna pölsebarn
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2008-06-12 10:39:06 följande:
    handla INTE på matador! det är 3 veckor sen jag beställde kläder därifrån och än har jag inte fått mitt paket. har mailat lite med dom och kom fram till att dom skulle göra en reklamation hos posten. den 4e bekräftade jag att dom hade rätt adress, sen har jag mailat och mailat och inte fått svar! Idag ringde jag dit och då kom han på att han skulle göra reklamationen IDAG!!!! Hallå, det är 8 dagar sedan det skulle gjorts!! Han sa att alla brev kommer fram förr eller senare. GAHHH! jag frågade, eftersom att alla kläder kommer fram så kunde han ju skicka ett nytt paket till mig och så skickar jag tillbaka det andra när det kommer fram. Men NÄ det gick inte utan skulle jag inte få paketet så skulle vi se hur vi skulle lösa det!!! Åhh, kan jag bara förlorat 500kr bara sådär?? sorry, ingen bra morgon
    Men FYYY vad dåligt!!! Vad sa de om tröjan du behövt köpa på annat håll då? Den måste du ju få tillbaka pengarna för!! Usch alltid är d ngt strul m dom , gillar inte att handla i deras butik heller - känns som man behöver be om ursäkt för att man kommer och stör dom liksom (nu var det ju ett tag sedan sist eftersom jag flyttat och det kan naturligtvis ha förändrats)

Fortfarande inget pkt fr LPL - ska man inte våga best. på nätet sommartid när posten har vikarier eller??? SUR är vad jag är.... Dessutom låg nya Katvigen i lådan idag och efter jag tagit in den ser jag hur postis kommer och lämnar dagens skörd. Den måste alltså hamnat i fel låda en annan dag och någon vänlig själ lämnat den .

God morgon förresten! Ska ta lite mer kafffe o bli på bättre humör
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2008-06-12 10:58:08 följande:
    Denna blev det, skit cool, touch screen o allt www.netonnet.se/item.asp&sid=10043...
    schysst mobbe hörru
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10