Smileycat skrev 2008-06-12 00:04:33 följande:
Tack! För allas svar.. Man känner sig verkligen kränkt.. Vi har Ebba i kö, på ett dagis här precis bredvid där vi bor, verkar inte finnas plats nu i höst heller Men känns rätt meninglöst att byta till annat som oxå ligger en bit bort.. Avdelning blir väl byte i höst, då hon går på småbarnsavdelning nu, men verkar bli lite obalans med de andra i personalen allt mer oxå..Vanja (bonusdottern) gick på samma, och det gick bara bra.. Förutom att de alltid är/var jätteskitiga, hela dom, ansikte o allt! Visst barn blir så..Men hallå, det såg alltid ut som om V hade GNIDIT sand i hela ansiktet o så..De var lika skitiga efter de ätit frukt oxå.. Borde man inte tvätta sig, innan man äter?
Fortfarande mållös. Går det inte att lösa på annat sätt för själv hade jag inte velat ha mitt barn där! Jaga dagmamma, privat barnomsorg, snäll gammal farmor som kanske är hemma, kanske går att lösa att du är hemma ett tag till osv osv...
Så ska det inte vara.
Emmsan skrev 2008-06-12 00:04:54 följande:
åhhh jag är förälskad.... po.p kan dra åt....... hur kan jag BARA ha handlat på po.p de senaste 4 åren??? detta är ju uuunderbart sååå VAR shoppar jag loss??
Visst är det en helt ny värld som öppnar sig
Nä nu måste jag tacka för mig, varit en bergochdalbanedag (jobbigt ord va

) och värre lär d bli imorgon.
Sov gott på er alla härliga pölsekärringar och fortfarande vakna pölsebarn