Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Krumelur hade bra rea på rosa stövlar o rosa regnställ idat oxå om det är nån som är sugen på det.

• jojoa75
    lollypop skrev 2008-06-17 13:04:39 följande:
    Hade dom 86???
    Just det! Får ringa dom!
    Krumelur hade visst bara den ljusblå, fanns i både jacka o anorak. Anoraken fanns i strl 86.
  • jojoa75
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 16:23:28 följande:
    Woho, grattis Jojoa!
    Tack!
    Är barnsligt glad!
  • jojoa75

Vann tredje pris, 200 kr, i Elva Små Trolls fototävling!

• jojoa75

Tack!

Nu har jag vidarebefordrat mailet till femtioelva pers

• jojoa75

Fiiina bilder i BT som vanligt!! Ursöta barn!!
    Zvartaliljan håller med om att det nog blev liiiite för mycket tillsammans, men åh så fin den gröna färgen är!!

• jojoa75
    Angelinah skrev 2008-06-17 21:41:48 följande:
    Behöver absolut INGENTING Men vill ha massor    småfolks lila äpplen ligger ju kvar på top ännu efter pop drog tbax min order då dom glömt att rabatten inte gällde nytt småfolk *sur*SKATTEN-- Hej gumman med underbar skatt Hiskeligt ohälsosamt är mitt konto just nu    myyyyycket hopping behövs.. men vad???
    Heeeej!!!!
    Småfolkarna är ju sååå fina!!
    Men vadå, pop drog tbax din order? POP? *hänger inte med*
    Ditt konto måste ju ha rena chocken över att det står still därinne Ringer dom inte från banken o hör hur det är med dig?
  • jojoa75

Kikar in en snabbis
    luckylittleme börjar rean den 23:e, men varje dag nu fram tills dess så sänker de vissa plagg till 50 %, rea nedräkning. Inte säkert att de plaggen sänks med så mkt på rean eller ens att de är med på rean.

Åh, jobbar sjukt mycket nu framöver, kommer sova hela dan då när ni ska träffas.. Hade såå gärna velat följa med.. Gråter Jobbar både natten innan o natten efter, så det är kört..

Får ta det nästa gång!
    8 juli kan jag! Nästa lediga dag... inte riktigt så illa, men nästan.

• jojoa75

Gomorron!
    tjolla: GRATTIS till jobbet!!!!!
    Buttelina: du som kan Katvig velourbrallorna.. Sydde in en resår i Emmas 86-or i midjan, för de kasade ner hela tiden. Nu har de ju inte använts på ett tag pga vädret, o jag tyckte nästan att de börjar bli för korta nu.
    Är det bättre att sy resår i midjan eller vid fotsluten? Har ju ett par 92 som ligger o väntar i favvisfärgen rosa.
    Tycker de är jättesnygga, men håller med, lite klumpiga med de breda benen.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10